Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - رئيس صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير ايلام گفت: مهلت عضويت کشاورزان و عشاير متولدين سال 47 و پس از آن در صندوق روستاييان استان پايان امسال است.

روح الله سرواندام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين افراد با لحاظ روز و ماه تولد تا پايان اسفندماه امسال براي نام نويسي و عضويت در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اساس قانون، زنان و مردان کشاورز، روستايي، عشاير و ساکنان شهرهاي زير 20 هزار نفر جمعيت در بازه سني 18 تا 50 سال امکان عضويت در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير و بهره مندي از مزاياي آنرا دارند.
رئيس صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير ايلام يادآور شد: از آنجاييکه بر اساس قانون اين حق شامل افراد زير 50 سال مي شود، بعد از پايان سال جاري از افراد بالاي 50 سال سن ثبت نام به عمل نمي آيد.
سرواندام در بخش ديگري از سخنانش يادآور شد: دختران مجرد بيمه اجتماعي مي‌شوند و تمامي زنان و دختران 18 تا 50 ‏سال روستايي و شهرهاي زير 20 هزار نفر استان ايلام مي‌توانند طبق قانون نظام جامع رفاه با مراجعه به تعاوني هاي عشايري، دهياري‌ها ‏و کارگزاري‌هاي بيمه روستاييان و عشاير، بيمه اجتماعي شده و از يارانه و مساعدت دولت در اين بخش بهره‌مند شوند.
با گذشت 14 سال از فعاليت صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير، بيش از 28 هزار خانوار عضو صندوق در ايلام هستند که 880 خانوار از مزاياي مستمري برخوردار شده اند.
7180/6119
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند