Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@05:46:54 GMT

حماس: قیام گسترده علیه صهیونیست ها نزدیک است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۸۰۷

حماس: قیام گسترده علیه صهیونیست ها نزدیک است

حماس در بیانیه ای اعلام کرد که تعرض بی وقفه اشغالگران صهیونیست علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و بستن مداوم دروازه های این مسجد حکایت از شکل گیری قیام گسترده در آینده نزدیک علیه دشمن صهیونیستی دارد.

جنبش حماس با صدور بیانیه ای نسبت به ادامه تعرض صهیونیست ها به قبله نخست مسلمانان هشدار داد و خاطرنشان کرد که این اقدام باعث شکل گیری قیام گسترده علیه دشمن صهیونیستی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنبش تاکید کرد: تاریخ همواره ثابت کرده است که مسجد الاقصی مشعل انتفاضه های فلسطینی بوده است.

این بیانیه می افزاید که اقدام دشمن صهیونیستی برای بستن باب الرحمه (یکی از دروازه های مسجد الاقصی) و واکنش نمازگزاران و پاسداران مسجد الاقصی به این اقدام، نشانگر پافشاری ملت فلسطین بر ادامه رویارویی با تمامی تلاش ها در راستای تقسیم این مسجد به لحاظ زمانی و مکانی میان یهودیان و مسلمانان است.

در این بیانیه همچنین آمده است که مسجد الاقصی خط قرمز است و هرگز ملت فلسطین به کسی اجازه نخواهد داد که هویت اسلامی آن را دگرگون سازد. / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی

حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم تبهکار صهیونیستی، بیانیه‌ای را صادر کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (شعراء - ۲۲۷)
«وعده صادق»

سکوت و تسامح جانبدارانه و غیر عادلانه کشور‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد در محکوم نمودن جنایت تروریستی حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی، موجب شد تا نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مشروع و بازدارنده وفق ماده (۵۱) منشور ملل متحد مجموعه‌ای از حملات ترکیبی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم سفاک را عملیاتی نمایند.

درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی، انزجار افکار عمومی و فشار‌های داخلی علیه این رژیم آپارتاید موجب گردیده تا سردمداران تبهکار آن به منظور جبران شکست‌های پیاپی به دنبال رویارویی مستقیم با ایران باشند تا به خیال باطل خود با گسترش جنگ در منطقه و دخیل نمودن ایالات متحده آمریکا به عنوان محور استکبار و هژمونی جهانی و برخی کشور‌های امپریالیست غربی از باتلاق جنگ چندجانبه با نیرو‌های مقاومت بگریزند.

جمهوری اسلامی ایران با این اقدام دفاعی مشروع و بازدارنده در قالب رویکردی مسئولانه، بار دیگر نشان داد به دنبال ایجاد و تداوم هیچگونه جنگ منطقه‌ای نمی‌باشد و به سایر کشور‌ها نیز یادآوری کرد که از بین رفتن امنیت در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان به نفع هیچ کشوری نخواهد بود.

هم اکنون با توجه به اشاعه اخبار جعلی توسط رسانه‌های معاند مبنی بر بی ثمر بودن اقدامات موثر ایران، مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است.

حزب اعتدال و توسعه همگام با ملت شریف و آزاده ایران، ماجراجویی‌های جنون آمیز و پر مخاطره رژیم آپارتاید صهیونیستی که زنگ خطری برای امنیت و صلح جهانی تلقی می‌شود را به شدید‌ترین وجه ممکن محکوم و ضمن تقدیر واسع، حمایت قاطع از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام نموده و تمامی ظرفیت خود را برای تقویت وحدت و انسجام ملی به کار خواهد برد.

وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیم
حزب اعتدال و توسعه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

دیگر خبرها

  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • پس از عملیات ایران علیه اسرائیل، مذاکرات بین اسرائیل و حماس متوقف شده است
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • عملیات وعده صادق یک اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی بود
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • رئیس جمهور: کوچکترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد