Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:30:54 GMT

93 زندانی قزوین با امضای وزیر دادگستری آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۸۶۶

93 زندانی قزوین با امضای وزیر دادگستری آزاد شدند

قزوین – ایرنا – 93 زندانی قزوین که مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند روز سه شنبه با امضای علیرضا آوایی وزیر دادگستری آزاد شدند.

به گزارش ایرنا در این مراسم که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، 34 زندانی مالی و 59 زندانی کیفری با امضای وزیر دادگستری آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر دادگستری در این مراسم خطاب به زندانیان آزاد شده، گفت: شما بعد از آزادی مانند سایر جوانان با مشکلات مالی، معیشتی، خانوادگی و ... در جامعه مواجه خواهید شد و نباید مقابل این مشکلات و سختی ها نا امید و مایوس شوید.
آوایی افزود: بزرگترین درخواست ما از شما این است که بار دیگر شما را در زندان مشاهده نکنیم و به جای آن در کلاس های درس، محل کار و فعالیت حضور موثر داشته باشید.
وزیر دادگستری اضافه کرد:بازگشت مجدد زندانیان جرایم عمد به زندان دست قضات را برای کمک به آنها می بندد و وقتی سابقه و تکرار در جرم باشد دیگر گذشتی اعمال نخواهد شد.
وی افزود:عفو مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی برای شما است تا از این فرصت برای استفاده از استعدادهای بی شمار خود در راستای اعتلای زندگی خود بهره بگیرید.
رییس کل دادگستری استان قزوین نیز در این مراسم گفت:به برکت انقلاب اسلامی و عفو مقام معظم رهبری تاکنون 500 زندانی در قزوین آزاد شده اند و حدود 700 تا 800 پرونده نیز در دست بررسی است.
حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی افزود: با بررسی این پرونده ها زمینه آزادی مشروط و تعلیق مجازات نیز فراهم می شود و تا سه ماه آینده حدود هزار نفر به برکت عفو مقام معظم رهبری آزادی خواهند شد.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عفو مقام معظم رهبري آزادي زندانيان قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • تسلیت مقام معظم رهبری درپی درگذشت پرویز داودی
  • آموزش و پرورش قابل واگذاری به غیر نیست