Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مدت خبرهای زیادی از شرکت ال‌جی در فضای مجازی منتشر شده است. شایعات و گزارش‌های مطبوعاتی بسیاری خبر از رونمایی دو گوشی جدید از این شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا می‌دهند. این دو گوشی G8 ThinQ و V50 ThinQ نام دارند.  این یک تغییر جالب برای ال‌جی در مقایسه با چند سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که دستگاه‌های سری G جدید در اوایل بهار عرضه شد، پس از آن، نسخه‌های جدیدتری از سری V سری در پاییز رونمایی شد.

به گفته Kwon Bong-seok، سرپرست جدید شرکت ال‌جی، در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ طی چند روز آتی از چند دستگاه جدید خود که یکی از آن‌ها یک گوشی منعطف است، رونمایی کند، ال‌جی احساس می‌کند برای عرضه گوشی منعطف خود نباید عجله کند. بنا بر گزارشی که شرکت کره‌ای تایمز منتشر کرده، این شرکت از ایده خود برای تولید نکردن گوشی‌های منعطف به مرحله جدیدتری رسیده که می‌خواهد به تولید کردن آن فکر کند.

ال‌جی اساساً فکر نمی‌کند که تقاضای زیادی برای دستگاه‌های تلفن همراه مانند گلکسی فولد یا مدل اولیه گوشی منعطف شیائومی وجود داشته باشد اما اگر واکنش‌های اولیه‌ای به محصولات رقبای او مثبت باشد، این شرکت کاملاً آماده پاسخگویی به طرفداران برند خود است. به عبارت دیگر، LG می‌تواند رقیب گلکسی فولد را در کنار G8 ThinQ و V50 ThinQ رونمایی کند اما این کار را به دلیل موفقیت در بازار و سودآوری محصولاتش انجام نمی‌دهد.

انتظار می‌رود محصولات ال‌جی همراه با تکنولوژی 5G ارتقاء یابند. البته درست است که بعضی معتقدند استفاده از این تکنولوژی کمی برای دنیای گوشی‌ها زود است، این شرکت دوست دارد هرچه زودتر رقابت خود را در این زمینه شروع کند.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

گوشی منعطف ال‌جی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری ال جی گوشی منعطف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Realme GT Neo 6 SE با آخرین مدل پنل BOE همراه با ویژگی‌های چشم‌گیر عرضه می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی تائید کرده است که گوشی هوشمند جدید خود به نام Realme GT Neo 6 SE را به زودی عرضه خواهد کرد، تصاویری از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد دارای لبه‌های خمیده در قسمت جلو و پشت است و در رنگ‌های مشکی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Realme GT Neo 6 SE به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و پردازنده گرافیکی Adreno 732 مجهز شده است، شرکت سازنده ادعا می‌کند که این پردازنده در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد قابل‌توجهی ارائه می‌دهد و بهره‌وری انرژی را بهبود می‌بخشد.

گوشی Realme GT Neo 6 SE با آخرین مدل پنل BOE همراه با ویژگی‌های چشم‌گیر عرضه می‏‌شود، به طوری که نمایشگر این گوشی دارای حداکثر روشنایی ۶۰۰۰ نیت و رزولوشن 1.5K است و صد درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، نسبت نمایشگر به بدنی این گوشی ۹۴.۲ درصد است.

کد خبر 744315

دیگر خبرها

  • اسماعیل کوثری: مستندات میزان خسارت وارده به اسرائیل منتشر می‌شود
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود
  • کوثری: مستندات خسارات وارده به صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق» منتشر می‌شود
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • محصولی جدید از طراح آیفون و خالق چت جی‌پی‌تی
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!
  • آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • سروش رفیعی: به دور از حواشی و بهانه‌جویی برای موفقیت تلاش می‌کنیم + عکس