Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:23:16 GMT

کشف داروهای تاریخ مصرف گذشته در شهرستان پارس آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۹۰۵

کشف داروهای تاریخ مصرف گذشته در شهرستان پارس آباد

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرزی پارس آباد مغان گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فروش داروهای تاریخ گذشته در برخی داروخانه‌های سطح شهر بلافاصله دادستانی پارس آباد مطابق قانون و بر اساس وظیفه مدعی العمومی وارد عمل شدند .     به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، امین رنجبر در حاشیه بازدید میدانی از داروخانه‌های سطح شهر گفت: در این بازدید میدانی مقداری داروی تاریخ مصرف گذشته از یکی از داروخانه‌ها شهرکشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم اقدام به موقع از سوی دادستانی قطعا این داروها وارد بازار و تحویل بیماران می‌شد.     دادستان پارس آباد مغان یادآور شد: متخلفین گوش به زنگ باشند دادستانی بر اساس وظیفه قانونی به عنوان مدعی‌العموم باوجود مشغله فراوان کاری، خواب راحت را از چشمان متخلفین و مجرمین خواهد گرفت.     رنجبر بیان کرد: با توجه به آشفته بازار ناشی از تحریم‌ها و سوء مدیریت برخی مسئولین، دولت و مردم را در عبور از بحران اقتصادی ناشی از تحریم استکبار جهانی آمریکای جنایتکار یاری خواهیم نمود .
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استکبار جهانی انقلاب خواب قانون پارس 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • دارو زباله نیست!
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • ۷ داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است
  • هفت داروی پرکاربرد که مصرف بی‌رویه آن‌ها مشکل‌ساز است