Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:25:14 GMT

پیروزی منچستر یونایتد درخانه چلسی درجام حذفی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۹۳۰

پیروزی منچستر یونایتد درخانه چلسی درجام حذفی

منچستر یونایتد موفق شد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس در دیدار مقابل چلسی به پیروزی برسد و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های فوتبال جام حذفی انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچستر یونایتد بود و با دو گل شکست خورد. گل‌های این بازی را آندره هررا در دقیقه 31 و پل پوگبا در دقیقه 45 به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا شیاطین سرخ صعود کنند.شاگردان سولسشر با این برد به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند و چلسی هم کنار رفت.

شرح گل‌ها
چلسی ۰-۱ منچستریونایتد؛ هررا (۳۱): در سمت راست خط دفاع چلسی فرصت زیادی برای پا عوض کردن و انجام ارسالی دقیق و صحیح به پوگبا داده شد تا هررا از پشت آلونسو خودش را به توپ برساند و با ضربه سرش دروازه تیم میزبان را باز کند.

چلسی ۰-۲ منچستریونایتد؛ پوگبا (۴۵): پوگبا در میانه میدان توپ را به ماتا رساند تا ضد حمله‌ای تند و تیز برای یونایتد شکل بگیرد و در انتها ارسال فوق العاده رشفورد با ضربه سر پوگبا که با گام‌های سریع خودش را به محوطه جریمه رسانده بود، گل دوم بازی را رقم زد. ضربه سر پوگبا قدرت زیادی داشت ولی طبعا پس از برخورد توپ با دست آریزابالاگا، انتظار بیشتری از این دروازه‌بان اسپانیایی می‌رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: منچستریونایتد چلسی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، دیدار فوتبال تیم‌های منچستر سیتی - رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش می‌شود.
این مسابقه زنده با بالاترین کیفیت (۴K-HDR) از شبکه فراتر روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی برای بازی در جام حذفی انگلیس
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در جهنم اتحاد
  • هنر پنالتی زدن: راز پیروزی حیرت‌انگیز رئال در اتحاد
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»