Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده «عمار حلب» گفت: در حال نگارش کتابی درباره شهید محمدحسین حدادیان هستم.

محمدعلی جعفری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: این روز‌ها مشغول نگارش کتابی درباره محمدحسین حدادیان هستم که قرار است از سوی نشر شهید کاظمی به چاپ رسد.

وی با اشاره به اینکه یک اسفند ماه سالگرد شهادت محمدحسین حدادیان است اظهار کرد: زمان چاپ کتاب هنوز مشخص نیست، ولی فعلا مشغول نوشتن آن هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نویسنده درباره دلایل انتخاب این شهید برای نوشتن بیان کرد: شهید حدادیان در فضای هیاتی بود. من دورا دور با وی آشنا بودم و شخصیتش برایم جذاب بود، ولی خیلی به آن فکر نمی‌کردم، به همین دلیل هم خودم به فکر نوشتن کتاب درباره این شهید نیفتادم.

وی تصریح کرد: شهید حدادیان در زمان شهادت حججی به شهادت رسید و بعد از چاپ کتاب شهید حججی، فردی به من پیام داد که آیا شما «عمار حلب» را نوشته‌اید؟ جواب دادم بله و آن فرد در ادامه گفت که کتابی که نوشته‌ام درباره محمدحسین دهه ۶۰ بوده و وی پیشنهاد داد که حالا کتابی درباره محمدحسین دهه ۷۰ که آدم هیاتی هم بوده، بنویسم. به وی گفتم که نوشتن کتاب درباره شهدا باید قسمت آدم‌ها شود و با ادامه پیگیری‌هایش نیز یادآور شدم که اصلا شاید درباره شهید حدادیان کتاب هم نوشته شده باشد که این فرد به محل زندگی شهید مراجعه کرد و به گفته پدر به این نتیجه رسیدیم که چند نفر برای نوشتن کتاب درباره این شخصیت پیشنهاد‌هایی داده‌اند، اما هنوز هیچ یک از آن‌ها تایید نشده‌اند. این فرد من را پیشنهاد داده بود و در ادامه این افتخار نصیبم شد تا نگارش کتاب را دست بگیرم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب مطالعه شهید مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد

حاج‌محمد (جمعلی) کیانی، فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس و هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی به خیل یاران شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فرودین_ حاج محمد (جمعلی) کیانی یادگار و جانباز هشت سال حماسه و ایثار و از هم‌رزمان شهید حاج‌علی زاهدی به یاران شهیدش پیوست.

حاج‌محمد کیانی معروف به جمعلی است که سوم خرداد ۱۳۳۷ در روستای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد چهارمحال و بختیاری به دنیا آمد.

سرهنگ کیانی در بین بسیجیان استان به جمعلی معروف بود، او یکی از فرماندهان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) بود و می‌توان گفت جمعلی در تمام عملیات‌های جنگ حضور داشت و چندین بار به افتخار جانبازی نائل شدند.

کد خبر 744800

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • مستند شهید صدر از روز چهارشنبه پخش می‌شود
  • هم‌رزم شهید حاج‌علی زاهدی آسمانی شد
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • حمایت مداحان و منبری‌ها از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی
  • ثبت امانت بیش از یک میلیون نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
  • انتشار کتابی درباره اختلالات روانپزشکی در جهاددانشگاهی قزوین
  • خاطرات فرمانده یگان مخصوص نیروی قدس دوباره آمد
  • رای دهندگان مرحله دوم انتخابات مجلس چه کسانی هستند؟