Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی جهادی نوروز 98 برای خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.

سید حمدالله اکوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی جهادی نوروز از تاریخ 22 اسفند 97 تا سوم فروردین 98 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری اردوی جهادی نوروز در راستای زمینه‌‍‌‌سازی برای اثرگذاری اجتماع‌ نخبگانی و نیز افزایش حس مسئولیت‌پذیری، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار انجام می شود.
اکوانی بیان کرد: این اردوی جهادی با همکاری مشترک بنیاد نخبگان استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، البرز و همچنین قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و پزشکی برگزار خواهد شد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افراد تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در سراسر کشور که علاقه مند به حضور و مشارکت در اردوی جهادی نوروز هستند تا روز چهارشنبه یکم اسفند ماه برای ثبت نام فرصت دارند.
وجود بیش از 2 هزار و 700 روستا با حدود 44 درصد از جمعیت 723 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در کنار پراکندگی و فقر تاریخی و عمیق حاکم بر این روستاها حضور و فعالیت گسترده گروه های جهادی در این استان را بیش از پیش ضروری کرده است.
9928/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اردوي جهادي بنياد نخبگان كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد