Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسنا ، سرلشکر محمد باقری  در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح عنوان کرد: از جمله وظایف مهم نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات دشمن و ارتقای توان نظامی و دفاعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در واقع مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح، دفاع از تمامیت ارضی کشور و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت در این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: کشور ما در زمینه تجهیزات نظامی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است به ویژه در زمینه ساخت موشک و زیردریایی نیز به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم.

باقری خاطرنشان کرد: ما همچنین توانایی لازم را در طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته در صنایعی همچون خودروسازی و نفت داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی حرفه‌ای به سربازان بیان کرد: در حدود ۲۰۰ هزار نفر از سربازان در مدت ۲ سال این آموزش‌ها را سپری کرده اند تا بتوانند زمینه اشتغال برای خود فراهم کنند.

وی با اشاره با حادثه تروریستی اخیر نیز متذکر شد: وقتی دشمن از انقلاب اسلامی ضربه می‌خورد دست به تهدیدات امنیتی می‌زند.

 باقری با تاکید بر انتقام سخت از تروریست‌ها گفت: مرز میان ایران و پاکستان توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی صیانت می‌شود هر چند بخشی از مرز باز است که این امر موجب ورود تروریست‌ها به خاک کشور می‌شود.

وی بیان کرد: مذاکراتی با پاکستان در خصوص جلوگیری از حوادث تروریستی انجام شده که امیدواریم بتوانیم مانع از چنین حرکت‌های تروریستی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس ستادكل نيروهاي مسلح سرلشکر محمد باقری منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • مراسم رژه روز ارتش با حضور رئیس جمهور و فرماندهان نیروهای مسلح
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد