Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:35:39 GMT

سایت «دانشگاه سبز» در دانشگاه تهران راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۰۷۳

سایت «دانشگاه سبز» در دانشگاه تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت علوم و در راستای تاید ریاست دانشگاه بر فرهنگ‌سازی در خصوص فعالیت‌های زیست محیطی، حفظ منابع و بهینه‌سازی مصرف، سایت دانشگاه سبز راه‌اندازی و از این هفته، روزهای سه‌شنبه فعال بوده و در خصوص اقدامات دانشگاه در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار، اطلاعیه‌ها و فعالیت‌های عادی سایت دانشگاه در این روز نیز همانند روزهای دیگر تغییری نخواهد داشت و این سایت صرفا در راستای فرهنگ سازی، اطلاع‌رسانی و دریافت پیشنهادات و نظرات دانشجویان، اساتید و همکاران در خصوص فعالیت محیط زیست، بهینه‌سازی مصرف منابع و صرفه‌جویی در آن‌ها فعال خواهد بود.

کد خبر 4546297 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حفظ محیط زیست دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • فعالیت‌های سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تشریح شد
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • لینک‌های منتشره در خصوص ثبت‌نام تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی