Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: باید غبار‌ها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم. سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر امیدواری در جامعه خصوصا نسل جوان گفت: ملت ما در طول این ۴۰ سال با وجود همه توطئه‌های عمیق، وسیع و گسترده دشمنان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیمی کسب کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تجربه موفق ۴۰ ساله این نظام و انقلاب ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. یک جنگ روانی شدید و مخرب علیه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب در دستور کار رسانه‌های مغرض دنیا قرار گرفته که ممکن است برخی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و این تجربیات موفق را نادیده بگیرند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر وجود تصویر واقعی از موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام اظهار داشت: با دارا بودن تصویر واقعی از دستاورد‌های نظام می‌توانیم نگاه امیدوارنه‎تری به آینده داشته باشیم.
وی گفت: ملت ما در طول این ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده است. باید غبار‌ها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا نقدی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران نگاه امیدوارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اگر خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به درستی انجام شود فوتبال ایران با پتانسیلی که دارد در دنیا جزو بهترین‌ها خواهد بود. - اخبار ورزشی -

محمود کلهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌و‌چهارم و رقابت این تیم با استقلال برای قهرمانی اظهار داشت: پرسپولیس با این نوعی که فوتبالی که ارائه می‌کند شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته استقلال هم تا دقیقه 70 مقابل شمس آذر عالی بود و همه چیز را در دست داشت، اما به یکباره اُفتی داشت و دو گل خورد.

وی ادامه داد: در کل اعتقاد دارم پرسپولیس روز به روز با آمدن بازیکنان جدید بهتر می‌شود. البته عبدالکریم حسن در برگشت‌ها نقطه ضعف‌هایی دارد، ولی با اضافه شدن این بازیکنان پرسپولیس متحول شده است. نوع بازی همانی است که یحیی بازی می‌کرد؛ اما تیم با اوسمار روند رو به جلویی دارد و به نظرم اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد قهرمان می‌شود.

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقابت شانه به شانه سرخابی‌ها در بالای جدول تصریح کرد: من خیلی خوشحالم که رقابت بین استقلال و پرسپولیس است. رقابت جانانه‌ای هم وجود دارد. لغرشی نباید از سمت دو تیم باشد؛ یک لغزش باعث از دست رفتن قهرمانی می‌شود. هر دو مربی به این موضوع واقف هستند و این اتفاق جذابیت لیگ را بیشتر می‌کند.

کلهر در رابطه با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز توضیح داد: این خصوصی‌سازی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. خریداران هم باید بیشتر در جهت کمک به تیم‌ها قدم بردارند و این دو باشگاه را دگرگون کنند. با خصوصی شدن این دو باشگاه باید زیرساخت باشگاه‌ها تغییر کند و مطمئناً هر جایی این مسئولیت را قبول می‌کند به باشگاه‌ها کمک خواهد کرد. مطمئنم اگر این اتفاق به درستی بیفتد فوتبال ما با پتانسیلی که داریم می‌تواند در دنیا بهترین شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد