Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:59:44 GMT

معامله واحد ۱۹۰ میلیونی در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۱۷۲

معامله واحد ۱۹۰ میلیونی در تهران

بررسی قیمت روز مسکن تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی ۵۲ متری در امین حضور به قیمت ۱۹۰ میلیون و واحد ۱۱۰ متری در آپادانا به قیمت یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش مشرق، بر اساس آمار ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات کشور یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری ۳۹ ساله در مسعودیه به قیمت ۸۲۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۶ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان) معامله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دستگاه آپارتمان ۵۲ متری با عمر ۱۰ سال در منطقه ۱۲ امین حضور به قیمت ۱۹۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۳ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان فروخته شده و واحد مسکونی ۸۴ متری ۲ سال ساخت در ازگل به قیمت ۹۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۷۱۴ هزار تومان) خریداری شده است.

بیشتر بخوانید:

کمبود ۴ میلیون مسکن در کشور جدول / قیمت آپارتمان‌های ۱۰ ساله در تهران

در تهرانپارس یک واحد ۶۵ متری یکساله با قیمت ۶۳۵ میلیون تومان (هر مترمربع ۹ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان)، آپارتمان ۷۰ متری در ابوذر به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان، واحد مسکونی ۱۱۰ متری نوساز در آپادانا به قیمت یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۱۵ میلیون و ۶۲۵ هزار تومان) و واحد مسکونی ۵۱ متری با عمر ۲۰ سال در حشمتیه به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان معامله شده است.

همچنین در منطقه ۲۱ محله باشگاه نفت یک واحد مسکونی ۷۲ متری که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

در منطقه ۱۱ جمهوری یک دستگاه اپارتمان ۶۳ متری ۷ ساله به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب بازار مسکن قیمت مسکن وام مسکن وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟

شهرک غرب یکی از محله‌های معروف و مرفه‌نشین در شمال‌غرب پایتخت است که در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال به سعادت‌آباد، از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می‌شود. قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالا است و خرید خانه را سخت کرده است به همین علت متقاضیان زیادی برای رهن و اجاره وجود دارد. اگر شما هم قصد دارید تا از قیمت اجاره خانه در این محله غربی تهران مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش اقتصادآنلاین، این مسئله را در نظر داشته باشید که همانطور که قیمت خانه در شهرک غرب نجومی است، اجاره‌خانه‌ها نیز نسبت به مناطق دیگر تهران گران‌تر است. به طوری که برای اجاره یک واحد ۲۰۰ متری با سه اتاق خواب و سنی حدود ۱۳ سال باید سه میلیارد تومان ودیعه دهید. اجاره ماهیانه این خانه ۵۰ میلیون تومان است.

برای رهن کامل واحدی با ۱۱۰ متر زیربنا با دو اتاق خواب و سنی حدود ۷ سال به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

با یک میلیارد تومان ودیعه می‌توانید یک آپارتمان ۷۲ متری با دو اتاق خواب را که سال ساخت آن ۱۳۸۹ است اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد در آگهی آن ۱۰۰ هزار تومان عنوان شده است.

اجاره آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۳۵ متر و ۳ اتاق خواب که ۱۶ سال سن دارد به ۷۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۲۹ میلیون تومان احتیاح دارد.

اجاره واحد دیگری با ۸۰ متر زیربنا، ۲ اتاق خواب و ۸ سال سن با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است. کرایه ماهیانه این واحد ۱۰۰ هزار تومان عنوان شده است. همچنین با یک میلیارد تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۴۵ میلیون تومان می‌توانید این خانه را اجاره کنید.

شما می‌توانید واحد آپارتمان ۷۰ متری تک‌خواب در شهرک غرب را با سرمایه‌ای حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رهن کامل کنید.

قیمت اجاره واحد‌های دیگر را با جزییات در جدول زیر بخوانید:

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • خانه‌های کلنگی تهران چند؟/ این خانه کلنگی ۹۰ میلیارد تومان می‌ارزد + جدول
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟