Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@12:40:52 GMT

شانس زیاد پیروزی استقلال در برابر پارس جنوبی! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۱۸۹

شانس زیاد پیروزی استقلال در برابر پارس جنوبی! + عکس

ساعت24-شانس پیروزی استقلالی ها مقابل تیم بوشهری پارس جنوبی جم زیاد است.

 بر اساس آماری که از دیدارهای استقلال و پارس جنوبی وجود دارد تیم مهدی تارتار شانس کمتری نسبت به حریف قدرتمند خود استقلال خواهد داشت. چرا که تا کنون پارس جنوبی جم ده بار به مصاف استقلال تهران رفته است که دو پیروزی، یک تساوی و هفت بار نیز باخته و این کارنامه ضعیفی در تقابل های این دو تیم برای مهدی تارتار به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از میان بازیکنان حال حاضر استقلال محمدی مهر و میثم تیموری سابقه بازی در پارس جنوبی را در کارنامه خود دارند، فرزاد حاتمی از پارس جنوبی نیز پیش از با پیراهن استقلال در لیگ برتر به میدان رفته است.

حضور همزمان سه خارجی جدید استقلال

 از میان سه خرید جدید استقلال، منشا شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارد و ایسما به دلیل مشکلات بدنی و پاتوسی به دلیل عدم هماهنگی احتمالا دیرتر از سایرین می توانند در ترکیب اصلی حاضر شوند اما شاید نیمه دوم دیدار با پارس جنوبی فرصتی برای حضور هر سه بازیکن در ترکیب حتی برای دقایقی کوتاه باشد و نتیجه نیمه اول مسابقه نقش زیادی در این موضوع دارد.

 رقابت دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا عصر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی خواهد بود. 

هواداران استقلال می توانند از ساعت 9 صبح روز فردا از طریق سایت گیشه 3 برای خرید بلیت دیدار با پارس جنوبی اقدام کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال تیم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم

مهدی طارمی که تلاش دارد به ترکیب ثابت پورتو برگردد امشب در برابر فامالیسائو گل دوم پورتو را به ثمر رساند .

به گزارش مشرق، مهدی طارمی که تلاش دارد به ترکیب ثابت پورتو برگردد امشب در برابر فامالیسائو گل دوم پورتو را به ثمر رساند . این در حالی است که طارمی در نیمه دوم به زمین آمده بود.

دیگر خبرها

  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک/ ترکیب ۱۷ نفره برای پاریس
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • آذرپیرا، آخرین شانس ایران برابر مردی که 3 بار ایرانی ها را شکست داده است
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی