Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:17:59 GMT

جشنواره فرهنگی مادرانه در گناوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۳۵۰

جشنواره فرهنگی مادرانه در گناوه آغاز شد

محمد مظفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: باتوجه به اینکه مشارکت دادن زنان در فعالیت های اجتماعی از اولویت های دولت است، طرح جشنواره مادرانه با پیشنهاد مدیریت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز گناوه اجرایی شده است.
وی اظهارداشت: برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین، همایش خانواده شاد، بازی های بومی محلی، جشنواره غذا و شیرینی ایرانی و محلی، نمایشگاه مد و لباس و تقدیر از زنان برگزیده در حوزه های مختلف در این طرح دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع کارآفرینی از مهم ترین برنامه های این طرح است و بانوان موفق و برگزیده استان بوشهر در این کارگاه ها تجربیات خود را در اختیار علاقمندان قرار می دهند.
وی افزود: برگزاری جشنواره فرهنگی اجتماعی از دیگر بخش های مهم این طرح بوده که برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.
مظفری یادآورشد: این جشنواره در بهمن و اسفند اجرا می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر بازی خانواده مد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر