Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:17:20 GMT

فولاد قهرمان لیگ برتر فوتسال هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۴۵۰

فولاد قهرمان لیگ برتر فوتسال هرمزگان شد

مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با قهرمانی تیم فولاد به پایان رسید.
وی افزود: در آخرین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال استان تیم فولاد هرمزگان ۵ بر ۲ میزبانش تیم پاس بندرلنگه را شکست داد و با کسب ۴۴ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم نریمان بندرعباس نیز با پیروزی پرگل ۱۰ بر ۳ مقابل کشاورز احمدی با کسب ۴۲ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
مهدی ربیع پور افزود: تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس نیز که در هفته پایانی استراحت داشت، با کسب ۴۱ امتیاز به مقام سوم دست یافت.
وی گفت: تیم‌های کشاورز احمدی (۳۲ امتیاز)، علم وادب رودان (۱۸ امتیاز)، سرخ و آبی پوشان بندرعباس (۱۷ امتیاز)، پاس بندرلنگه (۱۵ امتیاز) و ساحل شهرداری سیریک (۱۴ امتیاز) نیز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان تیم مقاومت میناب نیز با قرار گرفتن در مکان نهم جدول و تیم آرش حاجی آباد هم با انصراف در پایان نیم فصل نخست و ایستادن در مکان دهم جدول به لیگ دسته اول سقوط کردند.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتسال هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان بیستمین دوره لیگ برتر شطرنج که با حضور 9 تیم برگزار شد، تیم نفت تهران با ۱۶ امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز ۱۳ امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با ۱۱ امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم‌های نخبگان شطرنج با ۸ امتیاز، شهرداری کرمانشاه با ۷ امتیاز، فیل خوب با ۷ امتیاز، پیشگام نوین تهران با ۷ امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با ۲ امتیاز و افلاک لرستان با ۱ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

این دوره لیگ شطرنج با حضور ۴ استاد بزرگ، ۳ استاد بین‌المللی، ۴ استاد فیده و ۲ کاندیدا استاد فیده با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی برگزار شد.

۲۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی مسابقات بود.

کد خبر 6079800

دیگر خبرها

  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد