Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ هرمز امیری با اعلام این مطلب گفت: ارزش این محموله صادراتی به 196 هزار دلار و این محموله از طریق اسکله کاوه قشم به مقصد آفریقا بارگیری شده است.

به گفته وی، این دهمین محموله صادراتی شرکت سیمان قشم در سال 1397 است که عملیات بارگیری آن بر روی کشتی MV AMINA H  آغاز شده و تا پایان هفته اسکله کاوه را به مقصد آفریقا ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری اظهار کرد: شرکت سیمان یکی از شرکت های تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم است که از سال 1379 فعالیت خود را در این منطقه آغاز کرده و طی این مدت محصولات تولیدی خود را به 13 کشور آسیایی و آفریقایی از جمله عراق، امارات، کویت، مصر، تاجیکستان، ترکمنستان، عربستان، عمان، سریلانکا، هند و پاکستان صادر کرده است.

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: بخشی از محصولات تولیدی این واحد صنعتی قشم در بخش نیاز داخلی و بقیه آن در حوزه صادرات مصرف می شود.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران قرار دارد و بیش از 200 واحد صنعتی از جمله شرکت سیمان در این منطقه فعالیت می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیمان عربستان قشم کشتی گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد. ️

وی درباره تعداد بارنامه صادره گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا در استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. ️

کهریزی، ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه را مازوت، سیمان کیسه ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن و خاک معدنی اعلام کرد. ️

وی افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان