Web Analytics Made Easy - Statcounter

تندگویان از اختصاص ۹۶ میلیارد تومان اعتبار به حوزه جوانان در سال آینده خبر داد.

«محمد رضا تندگویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  با اشاره به مهارت آموزی جوانان گفت: برنامه های ما در حوزه توانمند سازی جوانان شامل دو بخش،مهارت های زندگی و مهارت های کسب و کار است بنابراین شاخصه های ما در هر دو حوزه مشخص است ضمن اینکه سر فصل آموزش هایمان نیز معلوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش و پروزش هم اقداماتی را در این جهت شروع کرده که از همین شاخصه ها استفاده می کند، به اعتقاد ما پایه و اساس آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی جوانان باید در آموزش و پرورش گذاشته شود این در حالی است که  خود ما هم این آموزش ها را به جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد در سراسر کشور ارایه می دهیم  این اموزش ها یکی از نیازهای اولیه جوانان در کنار تحصیلات دانشگاهی آنها است.

 

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در جلوگیری از رشد آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: یک جوان زیر نظر آموزش و پرورش ممکن است، نهایتا یک فرد درس‌خوان باشد، اما مهارت‌های اجتماعی و فیزیکی را یاد نمی‌گیرد و وقتی آسیب‌ها برای او ایجاد شد تازه تحویل ما داده می‌شود که از آن موقع به بعد جبرانش خیلی سخت است, زیرا جوان دیگر خشونت‌ها را یاد گرفته و حتی برخی از آنها را تجربه کرده است.

 

وی با اشاره به روحیه انقلابی جوانان بیان کرد: این روحیه کاملا در جوانان مشهود است، ما هر روز شاهد مطالبه گری جوانان آن هم با نگرش حفظ انقلاب در رسانه ها، مطبوعات و اخبار در همه حوزه ها هستیم، پیشنهادات همه آنها هم در جهت حل مشکلات جامعه است نه در راستای تخریب و براندازی نظام جوانان ما بسیار خلاق بوده و دارای ایده و طرح های مختلف هستند، حرفشان این است که چرا طرح ها و ایده هایشان دیده و حرف هایشان شنیده نمی شود، بنابراین مشکل ما در کشور این است که  مسئولان جوانان را نمی بینند این در حالی است که آنها باید به طرح های جوانان رسیدگی کنند آنهایی که قابلیت اجرایی دارند را بکار بگیرند،ولی جوانان جامعه ما با وجود همه این ناامیدی های به وجود آمده و شرایط نامناسب اقتصادی بسیار فعال و  پویا هستند.

 

تندگویان اظهار کرد:جوانان ابتدای کار هستند و باید تسهیلات ویژه‌ای برایشان فراهم شود تا آنها را از سایر اقشار جامعه متمایز کند.اگر چنین خدماتی را فراهم نکنیم نباید انتظار داشته باشیم تا تحول در جامعه صورت بگیرد. اکنون در بحث عدالت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی عملکرد جوان در حوزه زنان سرپرست خانوار، معتادان، کودکان کار و خیابان  در تشکل ها کاملا مشهود است.

 

وی با اشاره به اعتبار حوزه جوانان در سال آینده اظهار کرد: بخشی از این اعتبارات به معاونت جوانان وزارت ورزش برمی گرد که اعتباری بالغ بر 96 میلیارد تومان است ضمن اینکه 100 میلیارد تومان هم در حوزه کمک های فرهنگی و اعتباری لحاظ خواهد شد که آن هم از طریق بانک ها چندین برابر می شود. لذا اعتبار سال آینده حوزه جوانان نسبت به امسال افزایش داشته است، وضعیت سال آینده هم مشخص نیست در مجموع اعتبارات حوزه  جوانان در چند سال اخیر رشد داشته و با وجود اینکه مبلغ، مبلغ بالایی نیست ولی هرساله با یک رشد 10 الی 15 درصدی روبرو بودیم.

 

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل حضرت ام البنین سلام الله علیها سرلشگر باقری کرمان شهید مدافع وطن زاهدان خبرگزاری شبستان حادثه تروریستی استان بوشهر طرح های جوانان اموزش مهارت زندگی تندگویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم براساس همین نگاه تدوین نموده، اظهارکرد: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به ۱۰۰ درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده ۲ هم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده، افزود: براساس همین اهمیت، وارد فاز سوم پروژه‌های زودبازده در سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، ۱۵ میلیارد تومان و در سرجمع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده ۳، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب اشاره داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896382

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • رییس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت