Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:44:06 GMT

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل الغرافه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۵۸۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز و از ساعت 18:30 در قطر میهمان الغرافه است و برای رسیدن به مرحله گروهی رقابت‌ها باید از سد این تیم عبور کند.

ذوبی‌ها با هدایت منصوریان در مرحله قبلی از سد الکویت گذشتند و حالا دومین دیدار خود را اینبار خارج از خانه برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه ذوب آهن مثل همیشه شاهد حضور رشید مظاهری هستیم و میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم‌زاده در دو طرف خط دفاع به میدان می‌روند، محمد نژادمهدی و هادی محمدی در نبود وحید محمدزاده تنها گزینه‌های منصوریان برای دفاع میانی هستند و بوحمدان به عنوان هافبک دفاعی به میدان می‌رود.

ماریون سیلوا و قاسم حدادی‌فر دو هافبک دیگر ذوبی‌ها در این بازی هستند.

در خط حمله و در غیاب محمدرضا خلعتبری مصدوم، ارسلان مطهری و مهران درخشان مهر به عنوان دو مهاجم کناری بازی خواهند کرد و مهاجم نوک ذوبی‌ها هم کریستین اوساگونا است که در بازی با الکویت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

ترکیب احتمالی ذوب آهن مقابل الغرافه

رشید مظاهری، مسعود ابراهیم زاده، میلاد فخرالدینی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان،  ارسلان مطهری، مهران درخشان مهر، ماریون سیلوا و کریستین اوساگونا

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان الغرافه قطر لیگ قهرمان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا مقابل قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی و جام جهانی است.

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که شروع کننده بازی برای تیم ملی فوتسال ایران در دیدار حساس مقابل قرقیزستان هستند.

وحید شمسایی در دیدار امروز ایران مقابل حریفی که در دور گروهی شگفتی‌ساز شده، دو تغییر نسبت به مسابقه گذشته برابر کویت به وجود آورده که سعید مومنی(دروازه‌بان) و مسلم اولادقباد از جمع نفرات اصلی خارج شده و جای خود را به باقر محمدی و مهدی کریمی داده‌اند.

ملی پوشان فوتسال ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا سه پیروزی مقابل تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت به دست آوردند و حالا هم در تلاش برای رسیدن به مراحل بالاتر و قهرمانی هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است