Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛  استقلال تهران پيش از پايان نيم‌فصل نخست با بردهاي پرگل و بازی روان، خودش را به جمع مدعيان قهرمانی اضافه كرد و با پيروزی مقابل پيكان، نويد ادامه اين روند را به هوادارانش داد اما شكست مقابل تراكتورسازی انگار آتش زير خاكستر بود تا بازيكنان اين تيم پس از واگذاري ديدار شش‌امتيازی، ناگفته‌هايی را مطرح كنند كه تا پيش از اين كسی تصورش را نمي‌كرد باشگاه استقلال تا اين اندازه دچار بحران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين تنش و درگيری لفظي شفر با مسئول نقل و انتقالات باشگاه و همين‌طور اعضای كميته فنی به حدی بالا گرفته كه پيرمرد آلماني از هيچ‌گونه كنايه در صحبت‌هايش دريغ نمی‌كند.

شکست استقلال درواقع استدلال اينکه تيم شفر مدعي‌تر از نيم‌فصل اول وارد نيم‌فصل دوم شده را تا حدودي تحت‌الشعاع قرار داد که اتفاقات اخير يقينا بازگشت آبي‌ها به جمع مدعيان را به تأخير خواهد انداخت. بدون شک تيمي که مي‌‌خواهد براي قهرماني قدم بردارد بايد يک‌سري فاکتورها را داشته باشد که استقلال نه‌تنها از داشتن آن فاکتورها بي‌بهره شده بلکه از داشتن امکانات اوليه که لازمه موفقيت هرتيمی محسوب مي‌شود، محروم است! از ابتدای همين فصل بارها مسئله نبود زمين تمرين، استقلال را آزار داد اما پيش‌بيني نمي‌شد که مديران باشگاه با بي‌توجهي به اين موضوع مهم، کار را به جايی برسانند که صدای بازيکنان درآيد.

اگر نمی‌توانيد لطفا كنار برويد!
مهم‌ترين بخش از تمرين آبي‌پوشان پايتخت در روز يكشنبه مربوط به مصاحبه دسته‌جمعي بازيكنان عليه مديريت و عوامل اجرائي باشگاه بود. بازيكنان استقلال از نامشخص‌بودن زمين تمرين و تعويق پرداختي‌ها به‌شدت شاكي هستند. روزبه چشمي صراحتا مديران تيمش را خطاب قرار داده كه اگر نمي‌توانيد كار كنيد لطفا استعفا داده و از تيم برويد: «من اگر سر بازي تراکتورسازي به داور اعتراض مي‌کنم، به اين دليل است که استقلال را از قطب فوتبال دور مي‌کنند. سه، چهار تيم صعود مي‌کنند و بالا مي‌روند اما استقلال نه. بحث زمين تمرين، مسائل مالي و لباس به يک تيم شخصيت مي‌دهد اما چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد؟ بازيکن را گرفتيم اما مي‌گويند نمي‌تواند بازي کند و بعد از يک ماه، مي‌گويند مي‌تواند. 20 بازي کل ليگ است و تمام شده است. استقلال در حال پيشرفت است اما شخصيت تيم را پايين مي‌آورند و 10 سال بعد بايد بنشينيم و بگوييم چه اتفاقي براي استقلال رخ داد؟ بس کنيد ديگر. من اگر پنج بازي بد بازي کنم، مي‌روم تا حداقل اسم خوبي از من در استقلال باقي بماند. اگر نمي‌توانيد و اجازه نمي‌دهند يا بگوييد مشکل چيست يا برويد». پژمان منتظري نيز صحبت‌هاي چشمي را تأييد و مشكلات عمده استقلال را از زاويه ديگري مطرح كرد: «هر چيزي حد و اندازه‌اي دارد. بازيکنان ما عصبي هستند که اين موضوع را در زمين با کارت‌هاي بي‌مورد مي‌بينيد. تمام جزئيات ما اکنون با مشکل روبه‌روست. زمين تمرين و کمپ بازي‌ها مشکل دارد. بازيکنان زيادي در تمرين ما به دليل سرماخوردگي شرکت نکردند؛ چرا؟ به دليل اينکه در زمين پژوهشگاه نفت رختکن براي حمام‌کردن نيست و بازيکنان سرما خوردند. اين موضوعات جزئي است و کسي نمي‌گويد چرا فرشيد باقري چند جلسه غايب است. بازيکن حمام نکرده و سرما خورده است». در سوي ديگر، فتحي مديرعامل استقلال كه سعي داشت با آرامش، حواشي را از باشگاه دور كند و پاسخ مستقيم به اعتراضات بازيكنان ندهد، درخصوص زمين تمرين استقلال كه مشكل عمده كادر فني است با پيش‌زمينه بحران اقتصادي در كشور گفت: «کشور ما با مشکلات اقتصادي دست و پنجه نرم مي‌کند و در فوتبال و باشگاه‌هاي ديگر نيز وضع همين است و استقلال نيز درگير است. زمين چمن يک معضل اساسي است. فوتبال ما اين مشکل را دارد و تنها مختص به استقلال نيست. آقاي کي‌روش هشت سال از نبود زمين رنج مي‌برد و گفت زمين مناسب ندارد. ما به درخواست شفر به پژوهشگاه رفتيم اما اين زمين نواقصي دارد. ما به دنبال امکانات خوب و زمين مطلوب هستيم اما مي‌دانيم امکانات زيرساخت کم است». فتحي همچنين وعده داد با عقد قرارداد جديد بار ديگر تمرينات استقلال به زمين صنايع دفاع برگردد تا بازيكنان بدون مشكل تمرينات خودشان را از سر بگيرند.

پايان حواشي با انحلال كميته فنی؟
شفر پس از شكست مقابل تراكتورسازي در جمع خبرنگاران گفته بود: «شنيدم كه خطير بعد از سه هفته مي‌خواسته من را اخراج كند! باور كنيد وجود چنين مشكلاتي ممكن است هر تيمي را به سطح دوم يا سوم بفرستد و بايد اين مسائل از بين برود». همچنين كنايه‌هاي تند شفر خطاب به اعضاي كميته فني باعث شد تا زمزمه‌هاي انحلال اين كميته به گوش برسد. پيش‌تر اميد روانخواه عضو كميته فني باشگاه گفته بود با حضور مربياني چون شفر، استقلال به جايي نمي‌رسد چراكه اين تيم با مرفاوي، قلعه‌نويي و... هم مي‌توانست سوم يا چهارم شود! 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت