Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:23:04 GMT

یوتیوپ مقصر گرد نبودن زمین شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۷۰۱

یوتیوپ مقصر گرد نبودن زمین شد

تعداد معتقدین به گرد نبودن زمین خیلی زیاد شده است که بیشترین عامل آن جستجو در شبکه های یوتیوپ و سرویس های گوگل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، اشلی لندروم استاد علوم ارتباطات دانشگاه تگزاس نظریه ای ارائه کرده است که نوع فرهنگ و تفکر مردم روی عقاید و درک آنها از علم تاثیرگذار است. وی اخیراً در تحقیقی نشان داد اغلب کسانی که به تخت بودن زمین اعتقاد پیدا کرده‌اند، ابتدا با ویدئوهای یوتیوب شروع کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی شخصاً با 30 نفر از دانشجویان و مردم این ایالت مصاحبه کرده و متوجه شده است که جستجوی آنها در گوگل و شبکه یوتیوپ باعث می شود آنها فکر کنند زمین گرد نیست.

 

این استاد دانشگاه نشان می‌دهد تعداد معتقدین به گرد نبودن زمین خیلی زیاد شده است که بیشترین عامل آن جستجو در شبکه های یوتیوپ و سرویس های گوگل است.

 

وی اعتقاد دارد نقشه های گوگل و ویدیوهای منتشر شده در یوتیوپ یک سری عقاید غیرعلمی را منتشر می کنند و متاسفانه خیلی ها هم باور می کنند.

 

لندروم گفت: البته من یوتیوپ و گوگل را برای نشر این عقاید متهم نمی کنم ولی بسیاری از ویدیوهای این شبکه ها غیر علمی است و باید جلویش گرفته شود.

 

منبع: cnet

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان زاهدان خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل اردبیل حضرت ام البنین سلام الله علیها یوتیوپ گوگل سرچ زمین گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • گوگل کارکنان معترض به همکاری این شرکت با اسرائیل را اخراج کرد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • شاید مقصر اصلی بعضی چیزها نام خانوادگی شما باشد!