Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در يکي از بازي هاي دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ليورپول ميزبان بايرن مونيخ است.
به گزارش آريا، اولين رويارويي دو تيم به سال 1971 مربوط مي‌شود.در مسابقات جام جامداران سابق براي اولين مرتبه دو تيم برابر هم صف‌ارايي کردند که در بازي رفت در انگليس، دو تيم بدون گل مساوي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال هايي که ليگ قهرمانان اروپا معمولا ديدارهايي تکراري به مخاطبانش ارائه مي دهد، اغلب بازي هاي رسمي اين دو تيم به دهه هفتاد و اوايل دهه هشتاد ميلادي برمي گردد؛ در قرن جديد، صرفنظر از تک بازي دوستانه سال 2017، تنها يک بار ليورپول مقابل بايرن مونيخ قرار گرفته است.
توليسو، بواتنگ، سانچز و روبن، مصدومان بايرن مونيخ هستند. توماس مولر هر دو بازي رفت و برگشت را به دليل محروميت از دست مي دهد. گورتسکا در آخرين جلسه تمريني بايرن مونيخ غايب بود و به صورت انفرادي تمرين کرد تا حضورش در اين بازي مبهم باشد. فرانک ريبري نيز به دليل تولد پنجمين فرزندش، ديرتر از بقيه راهي بندر ليورپول مي شود.
ليورپول در 19 بازي اخير خانگي اش در رقابت هاي اروپايي شکست نخورده است (14 برد و 5 تساوي) بهترين رکورد ليورپول از اين حيث، شکست ناپذيري در 40 بازي خانگي اروپايي است که در بين سال هاي 1974 تا 1991 رقم خورد. بايرن مونيخ در 7 ديدار رسمي اروپايي مقابل ليورپول فقط يک بار برنده شده است: 1 برد بايرن مونيخ - 4 تساوي - 2 برد ليورپول. تنها تقابل دو تيم در سطح اول مسابقات اروپايي (ليگ قهرمانان اروپاي فعلي) به فصل 1980/81 برمي گردد که ليورپول در نيمه نهايي با نتيجه 1-1 در دو بازي رفت و برگشت و به لطف گل زده در خانه حريف، راهي فينال شد. بايرن مونيخ در سه بار حضور در آنفيلد تاکنون موفق به گشودن دروازه ليورپول نشده است؛ 2 تساوي 0-0 و يک برد 3-0 براي ليورپول. بايرن مونيخ در 7 بازي اخيرش در ليگ قهرمانان اروپا شکست ناپذير بوده است. بايرن مونيخ در 6 مورد از 7 بازي اخيرش در ليگ قهرمانان اروپا، حداقل 2 گل را زده است.

تيم‌هاي المپيک ليون و بارسلونا در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف يکديگر خواهند رفت. ليون در 5 بازي قبلي اش در ليگ قهرمانان به تساوي رسيده است. بارسا در 5 بازي از 6 بازي قبلي اش مقابل ليون حداقل دو گل را زده است. بارسا در 6 بازي قبلي اش در ليگ قهرمانان شکست نخورده است.
 برونو جنسيو، مربي ليون هفته گذشته در يک نشست خبري ادعا کرد که راه مهار مسي را به خوبي مي داند اما در مصاحبه با مارکا به نوعي حرف خود را پس گرفت و عنوان کرد که اگر روز خوب مسي باشد، مهار او غيرممکن خواهد بود. مسي تجربه گلزني به ليون را در کارنامه دارد. او 9 سال پيش در بازي برگشت يک هشتم نهايي موفق شده بود در برتري 5-2 بارسا، يکي از گل ها را به ثمر برساند.
سرمربي ليون در مصاحبه با مارکا و در مورد مهار مسي گفت:« مهار او غيرممکن است. مسي اين توانايي را دارد تا هر برنامه اي را خنثي کند؛ چون او يک نابغه فوتبال است. برنامه ما مهار تيمي مسي است و بايد يک سازماندهي منسجم در زمين داشته باشيم. تنها به اين طريق مي توان تاثير مسي بر بازي را کاهش داد. همه مي دانيم که اگر روز خوب مسي باشد، مهارنشدني خواهد بود.
ما برابر سيتي با يک سازماندهي تيمي منظم و خوب در زمين توانستيم نتيجه بگيريم و ستاره هايشان را محدود کنيم. برابر مسي نيز بايد همين کار را تکرار کرد.اگر مسي در روز اوجش نباشد، بارسا هم در اوج نخواهد بود. تکرار مي کنم که طرح ريزي يک برنامه مشخص براي مهار مسي، بسيار بسيار دشوار است.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليورپول بايرن مونيخ آنفيلد ليون بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس