Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا از تردد شناورهای سبک و قایق صیادی تا پایان شب خودداری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه طی امروز در استان ناپایداری جوی و دریایی قابل ملاحظه ای پیش بینی می شود، اظهار کرد: با تاثیر زبانه های سامانه پرفشار خصوصا در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در مناطق دریایی تنگه هرمز وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی پیش بینی می شود که سبب مواج ماندن دریا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: سرعت وزش باد به بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در تنگه هرمز و دریای عمان به بیش از ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

سی سی پور با بیان اینکه از ساعات بعدازظهر امروز شاهد کاهش سرعت باد خواهیم بود، گفت: از لحاظ دمایی نیز تا روز پنجشنبه خصوصا در مناطق شرقی استان شاهد کاهش ۱ تا ۳ درجه ای دما خواهیم بود اما مجددا از آخر هفته افزایش نسبی دمای کمینه در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه جدیدی در اواخر این هفته وارد کشور می شود، گفت: ورود این سامانه در هرمزگان باعث ایجاد ناپایداری جوی در اکثر نقاط استان می شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه توصیه می شود با توجه به نامساعد بودن شرایط دریا از تردد شناورهای سبک و قایق های صیادی تا پایان شب خودداری شود، عنوان کرد: تمهیدات لازم در بنادر استان خصوصا جهت تردد به قشم و هرمز برقرار گردد.
سی سی پور خاطر نشان کرد: با توجه به همزمانی مد دریا با باد شدید نعشی در بندرعباس ،قشم و هرمز تمهیدات لازم در سفرهای دریایی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان

فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است. 

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • سامانه بارشی امروز از هرمزگان خارج می شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان