Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@09:27:43 GMT

تیم بسکتبال درفک گیلان قهرمان لیگ امیدها شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۸۱۸

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست هیات‌بسکتبال گیلان اظهار داشت: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ امیدهای کشور با پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل ایلام، علاوه برکسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد. 

محمد رفیعی افزود: تیم بسکتبال درفک رشت در دیدار رفت از مرحله نهایی این رقابت ها موفق شد تیم ایلام را با نتیجه 74 بر 48 شکست دهد تا با این پیروزی ، امیدوارانه تر برای کسب مقام قهرمانی ، دیدار برگشت را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در دیدار برگست نیز تیم بسکتبال درفک همانند دیدار رفت برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با اقتدار و با نتیجه 85 بر 51 برابر ایلام پیروز شود تا با برتری در هر دو دیدار رفت و برگشت، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته دوم را تصاحب کند.

رفیعی به نتایج کسب شده سایر تیم های گیلانی در رقابت های لیگ کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایندگان گیلان در مسابقات بسکتبال لیگ های نوجوانان و جوانان کشور درخشیدند و با موفقیت مرحله اول را پشت سر گذاشته و به مرحله دوم صعود کرده تا بین 16 تیم برتر این مسابقات قرار گیرند.

رفیعی ادامه داد: همچنین تیم بسکتبال بانوان راستکردار بندرانزلی به عنوان تنها نماینده بانوان این استان در لیگ دسته اول بانوان کشور حضور دارد که رقابت های دور رفت را با موفقیت پشت سر گذاشته و امیدواریم که در ادامه نیز این تیم نتایج خوبی کسب کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان بسکتبال رقابت های لیگ عنوان قهرمانی نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های جام آسیا مقابل تیم هنگ کنگ قرار گرفت.  ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه ۲۰ به ۱۰ هنگ کنگ را از پیش رو برداشت. در این بازی احسان دلیرزهان ۱۰ امتیاز، متین آقاجانپور ۵ امتیاز، مجید رحیمیان۳ امتیاز و محمدمهدی رحیمی ۲ امتیاز کسب کردند.   بازی سوم تیم ملی مردان کشورمان ۱۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۵ مقابل تیم ملی چین خواهد بود. ملی‌پوشان ایران همان روز در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۱:۵۵ مقابل تیم ملی سنگاپور قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد