Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:11:46 GMT

طرح جامع 10 بقعه متبرکه استان بوشهر تصویب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۳۸۵۴

طرح جامع 10 بقعه متبرکه استان بوشهر تصویب شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح بقاع متبرکه را برای رسیدن به قطب فرهنگی هدایت و شامل تمام فعالیت های فرهنگی متناسب با شرایط آنهاست.
وی بیان کرد: طرح جامع 10 بقعه متبرکه استان بوشهر به همت اداره بهروه وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه و دفتر فنی این استان تهیه و با تصویب شورای فنی اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف وامورخیریه برای اجرا به استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیل پور ادامه داد: این 10 طرح جامع مربوط به بقاع متبرک چهارشهرستان استان است که براساس آن همه طرح های عمرانی آنها شامل توسعه وبازسازی باید براساس این طرح اجرا شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح جامع بقاع متبرکه در شهرستان بوشهر در امامزاده عبدالمهیمن (ع)، بقعه مالک اشتر (ع) کوی سرتل بوشهر و امامزاده جعفر و بی بی نور روستای قلعه سوخته آماده اجراست.
وی اضافه کرد: در شهرستان دشتستان نیز طرح های جامع امامزاده احمد(ع) شهر دالکی، امامزاده ابولقاسم روستای گندم ریز، امامزاده قطب الدین حیدر (ع) روستای درودگاه و امامزاده ابراهیم (ع) روستای نینیزک مورد تصویب قرار گرفته است.
اسماعیل پور گفت: در شهرستان گناوه این طرح در امامزاده سلیمان بن علی (ع) و در جم نیز در امامزاده بی بی مرضیه (ع) و امامزاده بی بی بانو (ع) آماده اجراست.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر فعالیت های فرهنگی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان امامزاده جامع 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه

تصویری از سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه در استان خراسان جنوبی که بر اثر شدت بارندگی شکسته شد. شب گذشته به دلیل سرریز شدن سد خاکی، دستور تخلیه روستای نوده از سوی مدیریت بحران صادر شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله