Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه‌ای با حضور شهرود امیر انتخابی، معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، طی حکمی رضا حسن پور پس کلاسی به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان معرفی شد.

 در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی ها و اولویت بندی امور سرمایه¬گذاری در امر گردشگری، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاه‌ها، بانک‌ها و نهادهای ذیربط، بهبود توسعه کیفی و کمی سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری، اهم وظایف مورد انتظار است.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان، با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاق دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان خواستارم.

شایان ذکر رضا حسن‌پور به مدت 10 سال در معاونت یاد شده فعالیت داشته و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 سرمایه سرمایه گذاری فرهنگ و هنر گردشگری معاونت برنامه ریزی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر گیلان اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۱ میلیون خودرو وارد گیلان شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از خروج افزون بر ۷۵۰ هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق مبادی زمینی و هوایی وارد گیلان شدند.

جهانی از خروج حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از گیلان خبر داد و بیان کرد: آمار ورود مسافران به نسبت مدت نشانه سال گذشته ۷.۹۳ درصد کاهش داشته است‌.

وی از ثبت اقامت ۶ میلیون ۸۰۰ هزار نفر_شب در گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمارها ۷۶.۲۷ درصد تخت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی پُر شده است.

جهانی از ورود ۳۱۳ گردشگری خارجی به این استان خبر داد و اضافه کرد: این گردشگران دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی و اوکراینی هستند.

وی از صدور ۵ اخطار کتبی به اماکن و تأسیسات گردشگری گیلان در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که ۲۳۰ بازدید عادی، ۱۱۱ مورد تشویق، ۵۰ مورد تذکر و ۵ مورد اخطار کتبی صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تصریح کرد: حدود ۴۲۰ هزار نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند.

کد خبر 6062926

دیگر خبرها

  • ثبت اقامت حدود ۸ میلیون ۸۸۸ هزار نفر _ شب در گیلان
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • ورود حدود ۵ میلیون گردشگر به گیلان
  • چند گردشگر خارجی به گیلان آمدند؟
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان
  • بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار