Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس کل بیمه مرکزی گفت: بدهی معوق شرکت های بزرگ به صنعت بیمه توجیه اقتصادی ندارد و شرکت های بیمه باید در ارائه نرخ و شرایط، حساسیت بیشتری از خود نشان بدهند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت، اظهار داشت: بیمه مرکزی مأموریت دارد تا از آسیب به شرکت های بیمه پیشگیری کند اما به هیچ عنوان به دنبال ورود به عرصه نرخ‌گذاری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارائه برخی از نرخ های غیرواقعی به بدنه صنعت بیمه آسیب وارد می کند و سرمایه های این صنعت را به خطر خواهد انداخت.
رئیس کل بیمه مرکزی نسبت به ضرورت تصدی گری بیشتر سندیکای بیمه گران ایران در تهیه پیش نویس آیین نامه های بیمه ای تاکید کرد و افزود: تقویت سندیکای بیمه گران در واقع تقویت صنعت بیمه به شمار می رود و بیمه مرکزی از این فرایند استقبال می کند.
سلیمانی با تاکید بر ضرورت تعامل نهاد ناظر و شرکت های بیمه در حوزه های نظارتی، گفت: توسعه صنعت بیمه در گرو تقویت توانگری مالی شرکت های بیمه است و با افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، سهم بیمه از اقتصاد کشور افزایش خواهد یافت.
رئیس شورای عالی بیمه بهره گیری از سامانه سنهاب را از روش های شناسایی بدهکاران بیمه ای دانست و از مدیران عامل شرکت های بیمه خواست با به روزرسانی اطلاعات شرکت خود در این سامانه، ساماندهی بیشتری در ارائه خدمات بیمه ای داشته باشند.
سلیمانی افزود: باید با استفاده از تمامی ظرفیت های الکترونیکی و دیجیتالی اعم از هوش مصنوعی، استارت آپ ها و هوش تجاری به بهبود شرایط صنعت بیمه کمک کنیم.
به گزارش ایرنا، جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران شامگاه بیست و نهم بهمن ماه با حضور مدیران عامل شرکت های بیمه در محل بیمه مرکزی برگزار شد.
اقتصام*2025**2022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بيمه مركزي سنديكاي بيمه گران سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیات دولت با حضور خبرنگاران، گفت: بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را در میان همه بخش‌ها و گروه‌ها داشت.

وی افزود: تا دو ماه آینده یک کارخانه در غرب کشور با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود تا شاهد جمع‌آوری گازهای مشعل از میادین نفتی غرب کشور باشیم. این گازها در این پالایشگاه تصفیه می‌شود و خوراک پتروشیمی‌ها از این پالایشگاه تأمین خواهد شد.

اوجی با اشاره به موضوع مصرف بنزین در ایام نوروزی، اظهار کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم. این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود. درعین حال از مردم می‌خواهیم که در این زمینه صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 6063366

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • افزایش بدهی دولت آلمان و تداوم رشد منفی اقتصادی برلین
  • افزایش بدهی‌های آلمان به ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد یورو
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • بخش صنعت نفت و گاز در سال ۱۴۰۲ بالاترین نرخ رشد اقتصادی را داشت
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد