Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی استاد حوزه علمیه قم شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که به همزمان با وفات حضرت ام‌البنین (س) با حضور اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت ام البنین (س) بانوی معرفت، محبت عشق، دلدادگی و شجاعت بودند، گفت: تکریم و احترام خانواده شهدا در حقیقت تکریم شهیدان است، چرا که خانواده‌های شهدا بر گردن ما حق دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۷ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان عبد صالح خداوند، جوانان غیرتمند و خدمتگزار و حافظان امنیت کشور بودند و باید قدردان مجاهدت‌های آنان و شاکر نعمت امنیت در کشور باشیم؛ این شهدا مظلومانه و غریبانه جانشان را در راه امنیت ایران اسلامی تقدیم کردند و به مقام رفیع شهادت رسیدند.

 استاد حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه والای شهیدان، گفت: شهادت مقام والایی است و هرکسی که به آن رسیده توانسته به اوج بهره‌مندی از رحمت ویژه خداوند و الطاف واسعه الهی برسد؛ خیر کثیر و بی‌انت‌ها و رحمت ویژه الهی تنها در شهادت فی سبیل الله نصیب انسان می‌شود، این ۲۷ نفر به این فخر نائل شدند.

وی عنوان کرد: این ۲۷ نفر شهید در منطقه محروم خاش خدمت می‌کردند تا مردم در امنیت باشند و مهاجر الی‌الله بودند و به آرزوی خود و رستگاری و سعادت واقعی نائل شدند.

حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) یاد آور شد: شهادت جای تبریک، شکر و بشارت دارد نه تسلیت، اندوه ما بخاطر از دست دادن این نیرو‌های خدوم و فرزندان این ملت است؛ اما افتخار می‌کنیم که فرزندان این انقلاب در راه دفاع از اسلام و ملت انقلابی خون دادند.

انتهای پیام/الف

باید قدردان مجاهدت‌های شهدای حادثه تروریستی سیستان باشیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6079990 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • مراسم بزرگداشت شهدای دمشق و راسک در میبد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • قدردانی وزیر بهداشت از ارتش برای انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد