Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این مراسم که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، 34 زندانی مالی و 59 زندانی کیفری با امضای وزیر دادگستری آزاد شدند.

وزیر دادگستری در این مراسم خطاب به زندانیان آزاد شده گفت: شما بعد از آزادی مانند سایر جوانان با مشکلات مالی، معیشتی، خانوادگی و ... در جامعه مواجه خواهید شد و نباید مقابل این مشکلات و سختی ها ناامید و مایوس شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوایی اظهار داشت: بزرگترین درخواست ما از شما این است که بار دیگر شما را در زندان مشاهده نکنیم و به جای آن در کلاس های درس، محل کار و فعالیت حضور موثر داشته باشید.

وزیر دادگستری اضافه کرد: بازگشت مجدد زندانیان جرایم عمد به زندان دست قضات را برای کمک به آنها می بندد و وقتی سابقه و تکرار در جرم باشد دیگر گذشتی اعمال نخواهد شد.

وی افزود: عفو مقام معظم رهبری فرصت بسیار خوبی برای شماست تا از این فرصت برای استفاده از استعدادهای بی شمار خود در راستای اعتلای زندگی تان بهره بگیرید.

رییس کل دادگستری استان قزوین نیز در این مراسم گفت: به برکت انقلاب اسلامی و عفو مقام معظم رهبری تاکنون 500 زندانی در قزوین آزاد شده اند و حدود 700 تا 800 پرونده نیز در این خصوص در دست بررسی است.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی افزود: با بررسی این پرونده ها زمینه آزادی مشروط و تعلیق مجازات نیز فراهم می شود و تا سه ماه آینده حدود هزار نفر به برکت عفو مقام معظم رهبری آزادی خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی جرم مشکلات مشکلات مالی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟