Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@12:42:23 GMT

راهکار شهرداری رم برای کاهش آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۱۱۹

‍‍‍‍‍‍

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران

مهدی پیرهادی در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز، ۲ اردیبهشت، روز جهانی زمین پاک است، گفت: مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند، اما متأسفانه برخی مسئولان نسبت به اهمیت موضوع اشرافی ندارند.

به گزارش شهر، او افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود مطالبه‌ای از مسئولان در حوزه آب و خاک داشتند، اما کمتر به آن پرداخته شده است، به طوری که ایشان اولین نفری که نسبت به این مسئله در ده‌های گذشته تذکر دادند.

پیرهادی ابراز امیدواری کرد که نسبت به حفظ زمین و پاکیزگی آن و جلوگیری از فرسایش خاک و نابودی زمین با تلاش و همکاری همگانی اقدام شود و در ادامه گفت: کاشت گونه‌های متنوع گیاهی و کاهش استفاده بی رویه از منابع آب‌های زیرزمینی باید مورد توجه قرار بگیرد. ما در برخی کلانشهر‌ها شاهد استفاده بی رویه از منابع آب زیرزمینی هستیم که منجر به فرونشست شده است؛ لذا باید در خصوص آگاهی بخشی به مردم و مسئولان اقدام کنیم. متاسفانه شاهد تبلیغات مناسبی در خصوص روز جهانی زمین پاک نبوده‌ایم.

او ضمن تقدیر از پرسنل شهرداری منطقه ۲ برای اجرای ۲۷ پروژه شهری، گفت: مخزن آب اضطراری بوستان نهج البلاغه به بهره برداری رسید. ما در برخی مناطق وقتی با کمبود آب مواجه می‌شویم فضای سبز آسیب می‌بیند و با چنین اقداماتی اتفاق خوبی برای بوستان‌ها و فضای سبز خواهد افتاد.

پیرهادی با بیان اینکه پیش از این دوره ده‌ها هزار درخت به دلیل کم آبی خشک می‌شد، تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری برنامه ریزی‌هایی انجام شد تا درختان در صورت تنش آبی کمتر دچار بحران کم آبی شوند و روز گذشته در منطقه ۲ شاهد یکی از این اقدامات مثبت بودیم.

دیگر خبرها

  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • ۸ راهکار طلایی برای کاهش قند خون
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • استنشاق دود اگزوز خودرو‌ها تمرکز کودکان را کاهش می‌دهد
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • نسخه شهرداری برای کاهش تنش آبی درختان تهران