Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اينترنت بانک پست بانک ايران در بستر يکي از پيشرفته ترين نرم افزارهاي بانکي کشور با امکان ارائه خدمات متنوع، نقش مهمي در افزايش رضايتمندي مشتريان اين بانک داشته و ميزان استفاده از اين خدمت درسطح کشور به نحو چشم گيري درحال افزايش است و يکي از بخش هاي سامانه سلام و ميزخدمت الکترونيکي اين بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، اينترنت بانک اين بانک شامل بخش هاي سپرده ها در يک نگاه، روزشمار مالي، تماس ها، انتقال وجه، گزارش، مديريت چک، مديريت تسهيلات، مديريت کارت، پرداخت عادي است و در هر بخش نيز خدمات موردنياز به تفکيک انجام مي شود که بسيار متنوع است.
در بخش "سپرده ها در يک نگاه" مشتري مي تواند ليست انواع حسابهاي قرض الحسنه، سپرده و جاري خود را با آخرين مانده حساب ها مشاهده کرده و درصورت نياز گزارش گردش حساب هاي خود را در دوره هاي مختلف زماني دريافت نمايد. در بخش "انتقال وجه" نيز عمليات بانکي متعددي نظير؛ انتقال وجه عادي بين سپرده هاي شخصي يا سپرده اشخاص ديگر در بانک، انتقال وجه دسته اي از سپرده شخصي به چندين سپرده ديگر، انتقال کارت به کارت براي انتقال وجه از کارت هاي پست بانک به کارت هاي عضو شبکه شتاب، انتقال وجه بين بانکي پايا عادي جهت انتقال وجه از سپرده خود به سپرده اي در بانک ديگر، انتقال وجه بين بانکي پايا دسته اي جهت انتقال وجه از سپرده خود به چندين سپرده در بانک هاي ديگر دردسترس مشتريان قرار دارد.
همچنين در بخش گزارش تراکنش هاي کارت نيز ريز عمليات کارت، دريافت دوباره رسيد و تاريخچه عمليات کاربر توسط کاربر قابل اجراست. در بخش چک و دسته چک نيز فهرستي از سپرده هاي جاري مشتريان که داراي دسته چک مي باشند ارائه مي گردد و مشتري با انتخاب هريک از سپرده هاي جاري خود، مي تواند گزارشي از دسته چک هاي آن سپرده دريافت کند.
مشتريان پست بانک ايران در بخش چک هاي واگذارشده به سپرده در اينترنت بانک مي‌توانند کليه چک هاي واگذار شده به هريک از حسابهاي خود را با جزئيات کامل مشاهده نموده و درصورت تمايل کليه اطلاعات را بصورت خروجي با فرمت pdf و Excel دريافت نمايند. در بخش مشاهده تسهيلات اگر مشتري از بانک تسهيلاتي دريافت کرده باشد، مي تواند گزارش کاملي از اطلاعات اصلي و آخرين وضعيت اقساط آنها را در اين بخش مشاهده نموده و امکان پرداخت تسهيلات ديگران نيز با داشتن شماره تسهيلات مورد نظر مقدور مي باشد.
در بخش شارژ مستقيم تلفن همراه نيز مشتريان جهت شارژ سيم کارت اعتباري با مبلغ دلخواه، ديگر نيازي به وارد نمودن کدرمز ازطريق تلفن همراه نداشته و سيم کارت اعتباري تلفن همراه وي درصورت درخواست مشتري بصورت خودکار شارژ مي ‌شود. مشتريان اين بانک با مراجعه به اينترنت بانک در بخش سرويس هاي پرداخت از خدماتي مانند پرداخت قبض و پرداخت قبض دسته اي نيز برخوردار مي شوند.
گفتني است: آن دسته از مشتريان پست بانک ايران که تاکنون از اينترنت بانک استفاده ننموده اند مي توانند با مراجعه به يکي از شعب اين بانک در سراسر کشور درخواست مکتوب خود را ارائه نموده و از خدمات متنوع و شبانه روزي اين بانک استفاده نمايند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه ام اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده که پس از گذشت چند ساعت متوجه عدم واریز وجه به حساب خود و جعلی بودن رسید شدم که بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی متوجه این موضوع شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده بوده، کالا را تحویل و محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌اند گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشته با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان‌های مجاور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شهروندان خواست برای جلوگیری از اینگونه کلاهبرداری‌ها باید سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال کنند تا با دریافت پیامک از طریق بانک مربوطه از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

وی به هموطنان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

کد خبر 6088135

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • سقف تراکنش غیرحضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟