Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرفصل‌ها و منابع آزمون دوم چهارمین المپیاد علمی سلول‌های بنیادین و پزشکی بازشناختی اعلام شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش‌پژوهان جوان، منابع آزمون مرحله دوم چهارمین المپیاد علمی سلول‌های بنیادین و پزشکی بازشناختی را اعلام کرد.

این منابع شامل کتاب‌های زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه و آمار، کتاب‌های درسی پایه یازدهم متوسطه ریاضی و فیزیک و کتابچه تکمیلی آموزشی سلول‌های بنیادین و پزشکی بازشناختی سایر منابع است که از طریق آدرس isro.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

isti.ir قابل دریافت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلول بنیادی منابع آزمون دانش پژوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان