Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،ششمین اجلاس سراسری دبیران کانون‌های مدارس اسلامی سراسر کشور با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران نمونه ملی و استانی در روز‌های ۳۰ بهمن و یکم اسفند سال جاری در دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

این اجلاس با هدف ایجاد محتوا برای شش هزار مدرسه مذهبی عضو این کانون‌ها در سراسر کشور برپا می‌شود به گونه‌ای که برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده بهینه از زمان دانش‌آموزان و به روزرسانی دانش معلمان و دبیران در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنجمین اجلاسیه سراسری دبیران کانون‌های مدارس اسلامی سراسر کشور، سال گذشته در تهران برگزار شد و تاکنون سه شهر مشهد، اصفهان و تهران میزبانی این اجلاس را برعهده داشته‌اند که میزبانی سه نوبت آن با مشهد بوده است.

انتهای پیام//آ. ف
ششمین اجلاس دبیران کانون‌های مدارس اسلامی کشور در مشهد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • این شهر بحرانی‌ترین کانون فرونشست زمین در کشور
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود