Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 9 هزار و 185 نوع قطعه خودرو داراي شناسه فني است که از اين تعداد، 788 قطعه در استان سمنان توليد مي شود.

به گزارش ايرنا، بهروز اسودي روز سه شنبه با اشاره به فعاليت 58 واحد صنعتي توليد کننده قطعات خودرو به صورت مستقل و داراي پروانه بهره برداري در استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: بيش از 100 واحد توليدي نيز بصورت مستقيم و غير مستقيم در بخش صنعت خودرو فعاليت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصريح کرد: استان سمنان در زمينه توليد انواع خودروهاي سبک و سنگين نيز فعاليت مي کند به طوريکه انواع خودروهاي سنگين از قبيل لودر، کاميون، اتوبوس و خودرو سواري در سمنان توليد مي شود.
وي گفت: بيش از 80 درصد اتوبوس هاي شهري و بين شهري کشور از توليدات يک شرکت سمناني است.
اسودي از استقرار يک واحد از دو واحد توليدي کشور در زمينه توليد سلول هاي خورشيدي در استان سمنان خبر داد و اظهار داشت: تعداد 15 واحد داروسازي انساني، دامي و تجهيزات پزشکي و مواد اوليه دارويي در اين استان وجود دارد.
وي با اشاره به مزيت هاي صنعتي استان سمنان خاطرنشان کرد: اين استان در بخش توليد مواد شوينده و پودرهاي شوينده داراي واحدهاي توليدي و نشان هاي مطرح در کشور است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: حجم عمده اين محصولات در استان توليد مي شود که علاوه بر برطرف ساختن نياز داخلي کشور در زمينه صادرات نيز اين محصولات داراي ارزآوري بالا است.
7342م/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم