Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:31:57 GMT

اعزام تیم های درمانی به مناطق کم برخوردار استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۴۱۰

اعزام تیم های درمانی به مناطق کم برخوردار استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های درمانی چند تخصصی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، به روستای حمامک شهرستان پاکدشت و محله باغ آذری جنوب تهران، جهت ارائه خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی، اعزام شدند.

تیم های درمانی متشکل از متخصصان مغز و اعصاب، بیماری های عفونی و روانپزشکی، پزشک عمومی، و همچنین کارشناسان روانشناس بالینی، مشاور خانواده، کاردرمانی، گفتاردرمانی، تغذیه، مامائی، پرستاری و آموزش سلامت، با استقرار در مدرسه روستای حمامک، خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی به روستائیان حمامک ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم متخصصان قلب و عروق، روانپزشکی، پزشک عمومی، روانشناس بالینی، مشاور خانواده، کاردرمانی، مامائی، بینایی سنجی و شنوایی شناسی، نیز با استقرار در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع)  محله باغ آذری، به بیش از ۲۰۰ تن از اهالی این محله خدمات رایگان پزشکی و توانبخشی ارائه دادند.

متخصصان شرکت کننده در این اردوهای جهادی، در قالب اجرای طرح شهید دکتر رهنمون و اعزام تیم های درمانی چند تخصصی به مناطق محروم و کم برخودار و به مناسبت ایام ا... دهه فجر، با همکاری و مشارکت بیمارستان های روانپزشکی رازی و  توانبخشی رفیده، کلینیک های اسماء و نظام مافی (مراکز تابعه دانشگاه علوم بهزیستی)  اعزام شدند.

کد خبر 4546468 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ویزیت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان