Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه با اشاره به دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان لوازم داخل خودرو و اعتراف آنها به 850 فقره سرقت، بیان داشت: در این رابطه 4 مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شدند .

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" گفت: با افزایش وقوع سرقت لوازم ، قطعات داخل خودروهای سواری در نقاط مختلف شهر تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت : در تحقیقات پلیسی مشخص شد فردی به نام "م. م " با تشکیل باند 4نفره که همه اعضای آن از متهمان سابقه دار و معتاد هستند در مناطق مختلف شهر تهران به خصوص در مناطق شمال، مرکز، جنوب و غرب تهران اقدام به سرقت لوازم ، قطعات و محتویات داخل خودرو می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان، عنوان کرد: این 4 سارق با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم و هم زمان دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: اعضا این باند 4 نفره که بین 20 تا 25 ساله می باشند در ساعات مختلف شبانه روز به خصوص پس از تاریک شدن هوا اقدام به سرقت ضبط، باند، ساب و محتویات داخلی خودروهای مختلف سواری می کردند و پس از آن اموال سرقتی را به قیمتی ناچیز به 4 مالخرها می فروختند.

وی ابراز داشت: با اعتراف سارقان، مخفیگاه 4 مالخر نیز شناسایی و ماموران موفق شدند هر 4 مالخر اموال مسروقه را دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از آن محل ها، تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان مقادیری ابزار و آلاتی ارتکاب جرم کشف شد، گفت: این متهمان به 850 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 200 نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و سارقان و مالخرهای دستگیر شده در حال حاضر در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به سر می برند، بیان داشت: به اتهامات سارقان و مالخرهای این باند 8 نفره در شعبه یک دادیاری ناحیه 34 رسیدگی می شود .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث سرقت معتاد پلیس جرم زندان حوادث سرقت معتاد پلیس جرم زندان اخبار حوادث عکس تهران مالخر مبارزه با سرقت عکس جوان دستگیر شد فیلم تهران قتل زن تجاوز پسر عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد