Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@20:31:08 GMT

بروز حوادث مرگبار در پیست غیراستاندارد یزد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۴۸۵

بروز حوادث مرگبار در پیست غیراستاندارد یزد

رویداد۲۴ محمد محامدی پیرامون مشکلات تفرجگاه سخوید اظهار کرد: لطف خداوند شامل مردم شهرستان تفت شد و با بارش نعمت باران و برف در این منطقه به ویژه در منطقه تفرجگاه سخوید شاهد حضور مردم از سراسر استان هستیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسه شورای مدیریت بحران مقرر شد با حضور نیرو‌های انتظامی، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر در این منطقه و برنامه‌ریزی لازم از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار تفت گفت: با توجه به استاندارد نبودن این تفرجگاه برای انجام ورزش‌های زمستانی و نبود ایمنی لازم متأسفانه در روز‌های گذشته شاهد مصدومیت تعدادی از همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز بودیم که لازم است گردشگران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

محامدی تصریح کرد: با توجه به گنجایش محدود منطقه و برنامه‌ریزی صورت گرفته از ساعت ۱۳ تا ۲۱ روز جمعه سوم اسفندماه مسیر تفرجگاه سخوید به سمت جاده فیض‌آباد یک‌طرفه خواهد شد و در ساعت مذکور هیچ وسیله نقلیه‌ای حق حرکت به سمت سخوید را ندارد و فقط مسیر برگشت به تفت و یزد بازخواهد بود.

این مسئول با بیان این که واگذاری این منطقه به بخش خصوصی یکی از اولویت‌های مدیریت شهرستان است، خاطرنشان کرد: با توجه به متقاضی نبودن بخش خصوصی به دلیل مقرون‌به‌صرفه نبودن تا چند ماه آینده این تفرجگاه به شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش نیر واگذار می‌شود.

طی بارندگی باران و برف در چند روز اخیر پیست اسکی سخوید در شهرستان تفت از استان یزد راه‌اندازی شد که متأسفانه در روز‌های ابتدایی آغاز فعالیت این پیست به دلیل عدم رعایت استاندارد‌های لازم تعدادی از افراد قطع نخاخ و ضربه مغزی شدند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تفرجگاه سخوید پیست سخوید شهرستان تفت یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت