Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@12:04:35 GMT

ادعای راننده شرور در دادگاه: تجاوز نکردم...

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۵۱۱

راننده شرور به اتهام ربودن دختر دانشجو و آزار و اذیت وی صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر دانشجویی در شب بازی فوتبال ایران و پرتغال شروع شد. وی به پلیس گفت: حدود ساعت 8شب وقتی می‌خواستم به خوابگاه برگردم سوار خودرو سفید با دو سرنشین شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده پس از پیاده شدن دو مسافر دیگر مرا به حوالی خیابان جلال آل احمد برد و نقشه شوم خود را اجرا کرد اما من شماره پلاک خودرو را حفظ کردم.

بدین ترتیب خودرو توقیف شد و صاحب آن که همان پسر شیطان صفت بود بازداشت شد. این متهم در نخستین مراحل بازجویی ادعا کرد که این زن را نمی‌شناسد و شب حادثه در باشگاه ورزشی بوده است.

صبح دیروز این متهم با صدور کیفرخواست و با اتهام آدم ربایی و تجاوز درحالی که با قرار وثیقه آزاد بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

متهم این بار برخلاف اظهاراتی که در پرونده داشت ادعا کرد این زن را می‌شناسد اما او خودش به من پیشنهاد برقراری ارتباط داد و تعرضی در کار نبوده است.

به دنبال پایان اظهارات متهم، قضات باتوجه به نتیجه گواهی پزشکی قانونی درباره تجاوز به دختر جوان وارد شور شده و بزودی حکم را صادر خواهند کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آدم ربایی آزار و اذیت تجاوز جنسی راننده شیطان صفت دختر دانشجو پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم) آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد