Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سیدعلیرضا آوائی، وزیر دادگستری که به همراه استاندار، رئیس‌کل دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولان استان صبح امروز، 30 بهمن ماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با عنایت خداوند امروز وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم و باید به پاس این برکت بزرگ و عنایت الهی، شکرگزار خداوند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امام خمینی(ره) و فرزندان انقلابی ایشان سختی‌ها، شکنجه‌ها و زندان‌های زیادی را تحمل کردند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و شرایط بدی که در کشور حاکم بود به خاطر همان سختی‌ها و مرارت‌ها تغییر پیدا کرد و دست مستکبران و رژیم مستبد شاه از کشور کوتاه شد.
امام‌جمعه قزوین به تشریح شرایط استان قزوین پرداخت و خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستیم که استاندار قزوین شخصیتی متین و باتجربه هستند و کارها را به‌خوبی پیش می‌برند و حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی و دادستان نیز مردم را برای برخورد جدی با سوءاستفاده کنندگان از بیت‌المال امیدوار کرده است، اگرچه موانع جدی در این مسیر وجود دارد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه به موضوع زمین‌های هفت‌سنگان اشاره کرد و گفت: درگذشته اتفاقاتی در قزوین افتاد که لطمه‌های بسیاری را به استان ما وارد کرد و فضا به‌گونه‌ای شد که ما شکایت خودمان را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم.
وی تأکید کرد: همه کارشناسان و صاحب‌نظران در این عرصه اذعان دارند که زمین‌های هفت‌سنگان، زمین‌های کشاورزی است اما بااین‌وجود کسانی که در این استان صاحب‌منصب هم بودند، این زمین‌ها را بین خود و خانواده‌هایشان تقسیم کردند.
آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه اسناد سوءاستفاده از زمین‌های هفت‌سنگان از محکمات قانونی است، تصریح کرد: از شما می‌خواهیم در این زمینه ضمن تحقیق و بررسی، با کسانی که در این قضیه دست داشتند برخورد کنید و بیت‌المال را بازگردانید.
امام‌جمعه قزوین یادآور شد: اکثر مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند شما پاکدست هستند و ضروری است با کسانی که از مسئولیت‌ها به‌جای خدمت به مردم سوءاستفاده می‌کنند، برخورد جدی شود.
وی به موضوع دفن زباله در قزوین هم اشاره و عنوان کرد: متأسفانه در حال حاضر زباله‌های چند استان وارد استان قزوین می‌شود؛ از مسئولان می‌خواهیم اجازه ندهند با ورود این زباله‌ها که قسمتی از آن‌ها احتمال آلوده کردن آب‌های زیرزمینی را به وجود می‌آورد، وارد استان قزوین شود و زباله هر استان در همان استان دفن و یا بازیافت شود.

پرونده را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنم
سیدعلیرضا آوائی، وزیر دادگستری نیز در این دیدار بابیان اینکه در جریان پرونده هفت‌سنگان قرارگرفته‌ام، اظهار کرد: این پرونده از استان قزوین خارج شده است و بنده در جریان آن قرارگرفته‌ام و با جدیت این پرونده را پیگیری خواهم کرد.
آوائی در پایان گفت: ما در حکومت اسلامی قرار داریم و اگر قرار است رأی یا حکمی صادر شود، باید درراه رضایت خداوند باشد و انقلاب اسلامی برای ما فرصت حرکت در این مسیر را ایجاد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: وزیر دادگستری زمین های هفت سنگان پرونده هفت سنگان ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران با همراهی عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی با حضور در منطقه ۵ به بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه پرداخت.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خلاقانه از زحمات همکاران به شهروندان اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های درون منطقه‌ای در نواحی و سرای محلات برای آگاه سازی شهروندان از موارد مورد انتظار در اجرای این طرح است.

فیاض ادامه داد: با متخلفینی که در خصوص اجرای طرح همکاری نکرده و کارشکنی می‌کنند از طریق ضابطین قضائی یگان حفاظت شهرداری برخورد قانونی خواهد شد و در مورد خودروها و مراکز جمع آوری و نگهداشت غیرمجاز زباله و پسماند پیگیری‌های قانونی انجام خواهد شد و در صورت اثبات همکاری پیمانکاران با زباله گردها، برخورد قانونی انجام می‌پذیرد.

در ادامه عبدالمجید رحمانی رئیس مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران نیز ضمن تشریح جایگاه این مرکز و مأموریت‌های آن خبر از موافقت صورت گرفته توسط دستگاه‌های مسؤول با پیگیری شهردار تهران جهت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز وابسته بیش از شش ماه داد و گفت: این افراد پس از ترک اعتیاد با ارائه خدمات آموزشی به جریان اشتغال اضافه شده و تحت نظارت مستمر خواهند بود.

وی افزود: با پدیده تکدی گری سازمان یافته طی هماهنگی مقام قضائی به زودی برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

رحمانی ادامه داد: در موضوع کودکان کار و خیابان، اخلاق، مهربانی در کنار قاطعیت مدنظر است و باید از طریق مراکز غربالگری، کودکان مورد نظر به بهزیستی تحویل داده شده تا تحت پوشش حمایت یک سازمان تخصصی قرار گیرند.

داوود گودرزی «شهردار منطقه ۵» با اشاره به اهمیت مدیریت، ساماندهی و برخورد قاطع در مقوله ساماندهی اجتماعی و پسماند گفت: باید با داشتن روحیه جمعی و با رویکرد تشویقی موضوع پسماند بین شهرداری و شهروندان مطرح و از همه ظرفیت‌ها بهره برداری کرد.

شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: با توجه به وجود مجموعه‌های تجاری و اداری گسترده در منطقه ۵ باید در قالب انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری در حوزه پسماند اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 6080788 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند