Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:39:34 GMT

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۶۶۰

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر

رکنا: فردی که با جعل عنوان،از شهروندان بوشهری ۶ فقره کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای با عناوین مختلف مانند مدیر شرکت فلات قاره، کارمند استانداری، نماینده خرید سازمان برنامه و بودجه و ...، افراد طعمه خود را که بیشتر بانوان بودند، شناسایی کرده و با اظهار به داشتن شماره حساب بانکی و اعتبار در بانک‌ها، امکان دریافت وام برای متقاضیان را فراهم می‌کرده و با جلب اعتماد این افراد مبالغی بین سه تا هفت میلیون تومان از آنان می‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: این فرد پس از دریافت وجه نقد از افراد دیگر جوابگوی تماس‌های تلفنی آنها نبوده و با این روش کلاهبرداری می‌کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت فرد کلاهبردار، او را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر با بیان اینکه متهم هنگام بازجویی به ۶ فقره کلاهبرداری با همین روش اعتراف کرده است، عنوان کرد: وی با صدور قرار بازداشت موقت مرجع قضایی به زندان منتقل شد.

سرهنگ سهرابی از مردم درخواست کرد فریب ترفند و شگرد این افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری زندان پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری زندان اخبار حوادث کلاهبرداری بوشهر کلاهبردار حرفه ای جعل عنوان در شهر عکس جوان دستگیر شد فیلم تهران قتل زن تجاوز پسر عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر