Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:27:02 GMT

آرمانی، پیشرو در امور ثبتی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۶۷۴

ایلنا؛ در انجام امور ثبتی و حقوقی، نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در مورد قوانین روز تجارت، نه تنها باعث اتلاف وقت بلکه باعث صرف هزینه بیهوده می‌شود!

آشنایی با ثبت آرمانی:

موسسه ثبتی و حقوقی آرمانی با مدیریت حمیدرضا کرمی، متشکل از پرسنلی جوان و با تجربه، تنها موسسه حقوقی عضو اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا بوده که تاکنون پس از 17 سال سابقه، با بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی همکاری داشته و توانسته یکی از بهترین و به روزترین موسسات در زمینه ثبتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ثبت آرمانی:

ثبت انواع شرکت و نمایندگی خارجی، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، ثبت برند و لوگو، طرح صنعتی و اختراع، اخذ کد فراگیر برای اتباع خارجی، کد اقتصادی و کارت بازرگانی

خدمات بین المللی ثبت آرمانی:

ثبت انواع شرکت، برند و لوگو در اروپا به صورت مستقیم با وکلای بین‌المللی و انجام کلیه امور حقوقی در کلیه کشورهای اروپایی و حتی آمریکا

افتخارات ثبت آرمانی: 

همکاری با شرکت‌های بزرگ نه تنها ایرانی بلکه بین‌المللی همچون شرکت بین‌المللی کشتی‌رانی سی ام ای سی جی ام پارس، کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعاونی مجتمع تولید کشت بافت ایران شرکت تعاونی مسکن شاخه طوبی مهر، تعاونی دانش بنیان بهینه گستر، دانش بنیان برکت، سرمایه گذاری فارابی، تعاونی مسکن شهید جوادنیا و ثبت برندهای همچون آروما، فون پی، کارپینو،کیان، سناتور و صدها برند و شرکت‌های دیگر جزء افتخارات این مجموعه است.

علاقه‌مندان جهت دریافت هرگونه مشاوره و خدمات ثبتی، می‌توانند به وب‌سایت www.armanisabt.com مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ثبت انواع شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد