Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:46:57 GMT

شجاع پرسپولیس، آرامتر از همیشه (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۸۰۴

به گزارش ایلنا، پس از جنجال‌های هفته گذشته در خصوص اعتراض بازیکنان به داور مسابقه و در راس آن‌ها شجاع خلیل‌زاده ، این بازیکن قبل از جدال با پدیده اعلام کرد که سعی می‌کند با آرامش بازی را دنبال کند و کمتر به داور اعتراض کند.

همینگونه هم شد و در دیدار با پدیده دیگر از آن شجاع پرخاشگر و عصبانی خبری نبود و حتی او در برخی صحنه‌ها نیز سعی می‌کرد بازیکنان را آرام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در نیمه اول وی یک بحث کوچک با اکبرصادقی داشت اما این ماجرا ختم به خیر شد و خلیل‌زاده خیلی زود با صادقی آشتی کرد.

شاید وی اگر این رویه را زودتر آغاز کرده بود می‌توانست یکی از مردان ثابت کی‌روش در تیم ملی باشد اما سرمربی پرتغالی شاید به دلیل همین رفتارهای پرخاشگرانه قلم قرمز روی نام او کشید و او رهسپار جام ملت‌ها نشد.

خلیل زاده که در جدال با پدیده با دریافت کارت زرد از بازی نیمه‌نهایی مقابل سپاهان محروم می‌شد کاملا محتاطانه بازی را دنبال کرد و توانست به سلامت از این مسابقه عبور کند تا شاگردان برانکو را از حضور خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل سپاهان محروم نکند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند

طرفداری | فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که استقلال تنها حریف آنها در راه قهرمانی نیست.

فرشاد فرجی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، گفت:

یکی از بهترین بازی‌های فصل‌مان بود. بازی را خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام کردیم. در حفظ توپ و خلق موقعیت از روزهای خوب پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به این سوال که سال 1402 را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت:

سال خیلی خوب بود. توانستیم سه گانه کسب کنیم و خدا را شکر صحیح و سلامت هستیم و بازی‌های خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در سال 1403 که شماره خودم هست سال خوبی برای خودم و بچه‌ها باشد.

بازیکن پرسپولیس راجع‌ به اینکه آیا استقلال رقیب اصلی سرخپوشان در مسیر قهرمانی است، عنوان کرد: 

فکر نمی‌کنم رقابت فقط بین ما و استقلال باشد، تیم‌های با کیفیت دیگری مانند سپاهان و  تراکتور هم مدعی هستند. همیشه این رقابت وجود داشته است. همین موضوع باعث می‌شود کیفیت تیم‌ها و لیگ بالاتر برود. ما هم تا روز آخر تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که ان‌شاءالله  تیمی که لایق  است، قهرمان شود. ان‌شاءالله که تیم لایق و قهرمان همان پرسپولیس است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری معنادار شجاع خلیل‌زاده برای تولد گل‌محمدی
  • امثال خلیل‌زاده و کنعانی نمی‌توانند به تیم ملی کمک کنند
  • پیام نیازمند باز هم تعویض شد؛ بدشانسی دروازه بان سپاهان!
  • فرشاد فرجی: رقابت با استقلال؟ سپاهان و تراکتور هم تیم‌های خوبی هستند
  • اوزونیدیس: هیچوقت احساس نکردم سپاهان برتر از ماست؛ گل‌های ساده‌ای می‌خوریم
  • اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است
  • خلاصه بازی سپاهان و گل گهر + فیلم
  • اوزونیدیس: هیچ وقت احساس نکردم سپاهان بهتر از ماست
  • حاشیه بازی پرسپولیس و پیکان| خوشحالی کنعانی زادگان به سبک رونالدو و اعتراض شدید اوسمار به داور
  • اعتراض ستاره جنجالی رئال: هر بازی کارت می‌دهند!