Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:37:44 GMT

برانکو تماشاگر ویژه دیدار النصر - پاختاکور در دبی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۸۲۰

برانکو تماشاگر ویژه دیدار النصر - پاختاکور در دبی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای زیر نظر گرفتن بازی دو تیم النصر امارات و پاختاکور ازبکستان راهی امارات شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز (سه‌شنبه) در مسابقه‌ای که در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد، حریف پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا معلوم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ بر همین اساس، برای اینکه بازی دو تیم را از نزدیک زیر نظر بگیرد، بامداد امروز با پرواز ساعت یک و 30 دقیقه تهران را به قصد دبی ترک کرد و فردا با پرواز ساعت 7:30 صبح به وقت امارات به تهران بازمی‌گردد.

برانکو ایوانکوویچ: خوشحالم که همه عادت کرده‌اند ما تمام بازی‌ها را راحت ببریم/ بعد از برد قلب‌مان گرم شد

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود