Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی پوربافرانی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،گفت:در شهرستان نایین متخصصی وجود ندارد و متخصصانی که در این شهرستان حضور دارند اغلب به عنوان «طرح» فعالیت می کنند و بعد از دوسال با وجود اینکه شرایط ماندن در این شهرستان فراهم است به دلیل قبولی در آزمون فوق تخصص مهاجرت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس افزود: در زمان هایی بیمارستان نایین به مدت یک یا دوماه با کمبود متخصص مواجه بوده که این به دلیل فاصله بین توزیع متخصصین تا پایان طرح است و این از مشکلات بزرگ در تمام نقاط کشور است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان نایین بیان نمود: متخصص هایی که در نایین باید وجود داشته باشد با تخصص هایی که به این شهرستان تعلق می گیرد متفاوت است چرا که برای مردمی که کیلومترها مسافت را به استان های همسایه طی می کنند سخت است و بایستی این مشکل حل شود اما متخصص هایی که به نایین بر اساس سطح بندی و تعداد تخت های بیمارستان تعلق می گیرند خیلی کمتر از چیزی است که حضور دارند و متخصص هایی که به نایین تعلق می گیرند براساس اولویت و تعدادی است که دراستان تعریف شده است.
پوربافرانی با اشاره به اینکه اگر طب اورژانس به شهرستان تعلق بگیرد، درمانگاه از حالت فعلی تغییر پیدا می کند گفت: پزشک هایی که در بخش های بیمارستان فعالیت می کنند پس از تغییرات در درمانگاه مشغول می شوند و متخصص های طب اورژانس در اورژانس و این یک تغییر بسیار خوبی است، اما این قول رو شش ماه گذشته در صورتی به ما دادن که در کل 24 شهرستان استان 6 متخصص طب اورژانس تعلق گرفته که ازاین 6 متخصص علی رغم اینکه درخورو بیابانک هیچ تخصصی وجود ندارد سه نفر معرفی شده که تنها یک نفر حاضر به انجام فعالیت در این شهرستان شده است.
به گفته نماینده نایین و خوروبیابانک، مشکلاتی که در حوزه توزیع تخصص ها در استان وجود دارد گریبانگیر شهر نایین شده چرا که هدف این بود که نایین از وجود دو متخصص بهره مند شود.
وی افزود: با شرایط امروز متخصصین هایی به دلایل قانونی با محدودیت در ویزیت فعالیت می کنند و بعضا علی رغم این محدودیت، خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار می دهند که جای تشکر دارد.
پوربافرانی در پایان با تاکید بر نظارت بیشتر رئیس بیمارستان حشمتیه خاطرنشان کرد: با متخصصینی که در امور محوله تخلفی و خطایی مرتکب می شوند و اگر شان مردم را رعایت نکنند خدمات خوبی در شهرستان به چشم نمی آید و این مشکلات مردم حتما به مسئولان بیمارستان ارجاع تا رسیدگی شود. 

 

انتهای پیام /س 

صحبت های نماینده نایین در مورد بهداشت درمان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک مقام سازمان نظام پزشکی از پشت پرده خودکشی دکتر پرستو بخشی

به گزارش فانا، علی سلحشور سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی ایران در پی درگذشت دکتر پرستو بخشی متخصص بیماری‌های قلب و عروق در بیمارستان نورآباد دلفان در مطلبی با عنوان "این حجم از افسردگی میان جوان پزشکان بی‌سابقه است!" در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خانم دکتر بخشی پس از دو ترومای بزرگ (از دست دادن پدر و مادر ) و با یک سال تاخیر طرح خود را آغاز کردند. وزارت بهداشت کمکی به جابجایی محل طرح ایشان نکردند (ایشان در لیست سیاه وزارتخانه بودند).

یک تن از اساتید داخلی (گوارش) بیمارستان رحیمی خرم‌آباد هم نهایت بی‌انصافی، توهین و تحقیر را در حق ایشان انجام دادند.

حقوق ایشان و متخصص دیگر قلب طرحی را نصف پرداخت کردند! به دلیل اینکه مسوول آموزش بیمارستان رحیمی نامه‌ای به ریاست بیمارستان نوشته بودند و در آخر این اتفاق ناگوار و فاجعه رخ می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • انجام عمل جراحی پیچیده شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم
  • روایت یک مقام سازمان نظام پزشکی از پشت پرده خودکشی دکتر پرستو بخشی