Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@18:58:14 GMT

کاپلو: مسی تنها نابغه کنونی فوتبال است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۸۴۹

به گزارش پارس نیوز، 

فابیو کاپلو، یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایتالیاست که در تیم‌های زیادی مربیگری کرده است.

کاپلو که سابقه حضور در رئال مادرید را هم دارد درباره وینیسیوس، بازیکن جوان رئال مادرید گفت‌: وینیسیوس نشان داد که استعداد بالایی دارد. او آینده فوتبال برزیل است.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال روسیه و رئال مادرید، اضافه کرد: با وجود این که بازیکنان بزرگ زیادی هم اکنون در فوتبال اروپا حضور دارند اما باید تاکید کنم که مسی تنها نابغه کنونی فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی یک بازیکن نیست، ‌ بلکه یک نابغه در فوتبال جهان است. او نتوانست قهرمان جام جهانی شود چرا که فوتبال یک بازی گروهی است. با این حال تلاش بسیار زیادی از خود نشان داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برزیل روسیه فوتبال اروپا جهان جام جهانی بازی بازی جهان رئال مادرید فوتبال لیونل مسی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در مهمترین بازی فصل در مقابل تیم رئال مادرید قرار می‌گیرد که در هفته گذشته موفق شد منچستر سیتی و گواردیولا را در انگلیس شکست دهد.   این بازی مهمترین بازی برای بارسلونا است و رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و آبی و اناری‌ها با ۷۰ امتیاز به دنبال این تیم هستند و شاید شکست ژاوی در این بازی خیرونا را برای نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر کند چرا که این ۲ تیم فقط ۲ امتیاز اختلاف دارند. سایت آبولا در مورد این بازی نوشته است: در این بازی رئال می‌خواهد با پیروزی اختلاف با بارسلونا را به عدد ۱۱ برساند و احتمال می‌رود در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، کاماویگا، چوآمنی، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو مصدومان: کورتوا و آلابا تیم فوتبال بارسلونا نیز به احتمال زیاد از ترکیب زیر استفاده خواهد کرد: تراشتگن، کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، گوندوگان، پدری، دی یونگ، رافینیا، یامال و لواندوفسکی مصدومان: بالده و گاوی این دیدار برای ژاوی اهمیت بالایی دارد چرا که او قرار است در پایان فصل از آبی و اناری‌ها جدا شود شاید این الکلاسیکوی آخر این بارسایی متعصب باشد.

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی
  • ژاوی: بازی الکلاسیکو مهمترین بازی فصل است