Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@10:40:44 GMT

پوران درخشنده در کنار کرمانشاهی ها/عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۸۵۰

به گزارش پارس نیوز، پوران درخشنده نوشت:
...یادآوری خوبی ، برای خوبی، دریافت تندیس مهربانی در سال گذشته کرمانشاه در کنار عزیزانی که مهربانی را پاس میدارند و خودشان سمبل و معنای واقعی مهربانی هستن که جستجو میکنن مهر بانی‌های انسانی را ممنون....
‍ #پوران_درخشنده 
#ستاره_درخشان_سینما_ایران

سینما آنقدر عمق و غناو شکوه دارد که بتوان کارگردان این عرصه را صاحب اندیشه هایی ولا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار زیبا و ماندگار که کارگردانان خلق کرده اند بیش از آنکه تبلور روح هنری دوران خود باشند،نشان از ذهن باز و عظمت روح این کارگردانان سینما دارد.

۷ فروردین ۱۳۳۰ کرمانشاه،طلوع ستاره ای را به خود دید که بعدها، درخشندگی اش تا آن سوی مرزها و اقیانوس ها نیز پر کشید...
#پوران_درخشنده، مهربانوفیلمسازکورد، نویسنده،تهیه‌کننده و کارگردان است فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما که دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری ازوزارت فرهنگ و ارشاد است.
مطلب فوق متعلق به اوست. او که خود تمام عیار #دغدغه_اجتماعی دارد و این را بیش از همه با فیلم های #طاعون در آغازین روزهای فعالیتش در تلویزیون تا #شوکران، و #هیس، #دختران_فریاد_نمی زنند، ثابت کرده است...
این اواخر او #پرنده_خوشبختی اش را به بیابان #سرطان، رسانده است تا راوی درد کودکان سرطانی باشد...
#کمپین_مهربانی_های_کوچک_جوانرود مفتخر گردیددرضیافت افطاری درمنزل خانواده مهربان و خیر مهندس شکری محضرآن #ستاره_کرمانشاهی، برسدوبه پاس چند دهه #مهربانی و #سخاوت_هنری اش، تندیس مهرآفرین بزرگ تقدیمش دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ذهن اقیانوس مدرسه تلویزیون فرهنگ و ارشاد کودکان خانواده پوران درخشنده پارس پارس نیوز کرمانشاهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • سفیر مهربانی
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی