Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:14:06 GMT

برنامه فشرده پارس جنوبی؛ 3 مسابقه در 8 روز!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۹۵۰

برنامه فشرده پارس جنوبی؛ 3 مسابقه در 8 روز!

پارس جنوبی جم طی 8 روز 3 مسابقه در لیگ برتر انجام می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه ریزی فشرده مسابقات لیگ برتر صدای بسیاری از مربیان را در آورده و حاشیه هایی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده است. یکی از تیم هایی که تاکنون اعتراض خاصی به این مساله نکرده اما ضرر زیادی هم کرده، پارس جنوبی جم است.


برنامه ریزی مسابقات طوری است که شاگردان مهدی تارتار در طول 8 روز 3 مسابقه سخت را پشت سر می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردهای جنوب سه شنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان با تیم نفت بازی کردند و سپس در بازگشت به جم روز شنبه به مصاف نساجی مازندران رفتند. حالا با گذشت 4 روز آنها باید فردا(چهارشنبه) مقابل استقلال تهران قرار بگیرند.


فشردگی مسابقات برای پارس جنوبی در هفته های اخیر اتفاقی است که هیچ تیم دیگری آن را تجربه نمی کند. تا جایی که سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم به آن اشاره کرده است.


فتاحی در این خصوص گفت: «برنامه‌ریزی برای چنین تیم‌هایی برخی تیم‌های دیگر را هم تحت فشار گذاشته است. به طور مثال پارس جنوبی روز سه شنبه هفته گذشته در مسجدسلیمان بازی کرده، سپس شنبه در جم به مصاف به نساجی رفته و چهارشنبه با استقلال در تهران بازی می‌کند. از سوی دیگر چون استقلال در آسیا بازی دارد، امکان عقب افتادن بازی این تیم با پارس جم هم وجود ندارد.»

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این برنامه به تهیه کنندگی «روح الله امینی» شب‌های یک شنبه و سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
حافظان قرآن کریم از سراسر کشور با حضور در مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در بخش‌های مختلف حفظ، مفاهیم و ... قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در دو بخش خواهران و برادران تهیه شده است که کوچکترین شرکت کننده در آن دختر بچه ۴ ساله حافظ قرآن کریم است.

مسابقه بزرگ قرآنی‌ها تولید مشترک مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت» از مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن ومعارف سیما است.

دیگر خبرها

  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • پخش مسابقه «شهروند و مافیا» از تلویزیون
  • پخش فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا»
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک