Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با تورم ایجاد شده قدرت خرید وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج کاهش پیدا کرده است.

محمدحسین حسین زاده بحرینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت:  صف پرداخت وام ازدواج در نظام بانکی بیشتر از آنکه وابسته به مبلغ وام باشد به مدیریت منابع بستگی دارد به طوری که درزمانی که وام ازدواج سه میلیون تومان بود صف ایجاد شده برای دریافت وام بیشتر از زمانی بود که وام ازدواج ۱۰میلیون و حتی ۱۵ میلیون تومان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته پولی بانکی مجلس تصریح کرد:  اگر مدیریت به طور صحیح صورت بگیرد  و منابع حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه که باید برای وام های ازدواج و کارهای نظیر آن مصرف شود به جا و در محل خود استفاده شوند  بانک‌ها توانایی پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی را دارند و  منابع بانکی  کفاف پرداخت این وام رادارند به شرطی که بانک مرکزی به خوبی مدیریت کرده و شبکه بانکی نیز پای کار باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلام افزود: مبنای وام ازدواج این است که زوج ها بتوانند از طریق آن وسایل  اولیه زندگی خود را خریداری کنند و با توجه به گرانی هایی  که در ماه های اخیر رخ داده است قدرت خرید این وام بسیار کاهش یافته است.
حسین زاده بحرینی  اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق وام ازدواج برای هرکدام از زوجین  ۳۰ میلیون تومان برای سال آینده در نظر گرفته شده است  که این رقم مصوبه کمیسیون تلفیق است و باید  در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود تا عملیاتی گردد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بحرینی وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سالانه دولت به سربازانی که در طول دوره خدمت خود جزو سربازان ماهر شناخته شده اند، وامی تحت عنوان " وام سرباز ماهر" اعطا می‌کند که مبلغ آن در سال جاری به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است. وام اشتغال زایی سربازی ۱۴۰۳، برای اشتغال زایی و ایجاد کسب و کار به سربازان واجد شرایط، داده می‌شود. شهروند خبرنگار ما مدعی است این وام و وام ازدواج در حال حاضر پرداخت نمی شود و درخواست پیگیری و پرداخت این دو وام را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام و خداقوت خدمت شما 
لطفا دو مورد رو از مسئولین مربوطه پیگیری بفرمایید:
وام ازدواج پس از تصویب افزایش مقدار برای سال ۱۴۰۳ پرداخت نمیشود و خیلی از جوانان برای ادامه زندگی و مخارج نیازمند آن هستند.
مورد دوم وام مربوط به سرباز ماهر هست که پس از دوسال گذشته که به سربازان برای ایجاد شغل تعلق میگرفت دیگر پرداخت نمیشود.

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید