Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@11:18:23 GMT

بدهکار کلان بانکی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۴۹۷۵

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت:یک بدهکار بانکی با یک هزار و 700میلیارد ریال بدهی، با تلاش ماموران دریابانی این فرماندهی ، به تازگی هنگام خروج از کشور در آب های شمال غرب خلیج فارس بازداشت شد.

،سردار عبدا... نظرپور روز دوشنبه بدون اشاره به نام این بدهکار بانکی به ایرنا افزود:ماموران دریابانی ابتدا این بدهکار بانکی را به اتهام خروج غیرقانونی از کشور دستگیر کردند ولی پس از استعلام از دستگاه های امنیتی و انتظامی مشخص شد این بدهکار بانکی در تعقیب بوده و قصد فرار از کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: این بدهکار بانکی با یک شناور قصد داشت به یکی از کشورهای منطقه فرار کند ولی در چنگ ماموران دریابانی خوزستان گرفتار شد. 
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه فرد بدهکار بانکی پس از دستگیری و مشخص شدن دقیق هویت وی تحویل مراجع قضایی و امنیتی شد افزود:ماموران دریابانی با اشراف اطلاعاتی در آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران همه تحرکات مشکوک و قاچاق کالا را رصد کرده و با آن برخورد می کنند. 
حفظ و حراست از مرزهای زمینی و دریایی ، برخورد با ورود و خروج کالای قاچاق و ارز ، مبارزه با ورود مواد مخدر در آبهای خلیج فارس ، کنترل ترددها و برخورد با شناورهای صیادی غیرمجاز خارجی از مهمترین وظایف مرزبانی و دریابانی خوزستان است. 
استان خوزستان با حدود 500 کیلومتر ساحل در خلیج فارس و اروندرود همواره در معرض پدیده قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرزی رو به رو بوده است.

فصل تجارت/

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CUp برچسب ها: بانک ، بدهکار ، بدهکار بانکی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بانک بدهکار بدهکار بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس اگاهی در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی در یکی از محور‌های کوهستانی خبر داد و افزود: ماموران با در اقدامی غافلگیرانه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳ تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادستی تنکابن برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهم را به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ دیلمی، ارزش چوب‌های مکشوفه را براساس نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دیگر خبرها

  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری