Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:36:36 GMT

برگزاری جام حذفی تنیس در سطح محلات!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۰۰۹

برگزاری جام حذفی تنیس در سطح محلات!

یک مربی تنیس از نحوه برگزاری جام حذفی تنیس گلایه کرد و معتقد است مشکلات مسابقات به شکل درست به رییس فدراسیون انتقال داده نمی شود.

پویا آریان پور در گفتگو با ایسنا با گلایه از نحوه برگزاری جام حذفی تنیس بیان کرد: جام حذفی به شکلی برگزار شد که فکر می کنم شاهد این خواهیم بود که سرمایه گذار و بازیکنان دیگر میل به حضور نداشته باشند و فکر می کنم افراد انتقال صحیحی از آنچه اتفاق افتاده به رییس فدراسیون نمی دهند و فقط می گویند مسابقات مثلا با ۱۰۷ تیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آنها اصلا برنامه ریزی نداشتند که آیا ظرفیت پذیرش این تعداد تیم را دارند و زمین به تعداد مناسب وجود دارد یا خیر؟ همین مسئله باعث شد با توجه به حضور این تعداد تیم بالا و تعداد محدود زمین، مسابقات جام حذفی ابتدا به صورت دوره ای و یک روز در میان شود. این در شرایطی بود که در کیش یا هتل پیدا نمی شد یا قیمت آن بسیار گران بود.

 او ادامه داد: بعد از این هم که  مراحل حذفی آغاز شد اعلام کردند چون وقت تنگ است بازیکنان باید دو مسابقه در روز انجام دهند که با توجه به رطوبتی که جزیره کیش داشت انجام آن امکان پذیر نبود. از طرفی زمین تمرینی برای تیم ها در نظر گرفته نشده بود و در کیش هم امکان دسترسی به زمین دیگر وجود نداشت. همچنین قانونا آنها باید پیش از شروع مسابقه اعلام کنند مسابقات با چه قوانینی برگزار می شود و  آیا تیم ها موافق هستند یا نه اما این کار را نکردند  و بعد گفتند در روز قرعه کشی از تیم ها پرسیده اند.

مربی تیم تنیس سام هوم با گلایه از کیفیت مسابقات گفت: این نوع نحوه برگزاری باعث شده بود کیفیت کار از دست برود و ما هم از ادامه مسابقه انصراف دادیم چراکه مسابقات به سمت مسابقات محلات رفته بود  و حضور ۱۰۷ تیم باعث شده بود مسابقات جنبه سیاحتی و تفریحی داشته باشد تا رقابت جدی. نکته جالب این است که افراد اشتباه خود را نمی پذیرند و فکر می کنند مقدس هستند و اشتباه از بازیکن  و مربی است. فکر می کنم دیگر وقت آن رسیده در کمیته ای چون لیگ افرادی را بگذارند که متخصص باشند. بهتر است نخبه زدایی که در این سالها انجام شده فراموش شود و نخبه گزینی جایگزین شود.

 او ادامه داد: من از مسئول مسابقات  و سرداور گلایه دارم. آقای شایسته خودش حسن نیت دارد اما فکر می کنم مسائل آن طور که باید به او انتقال داده نمی شود و ما هم ناچاریم از طریق راه های دیگر مسائل را به گوش او برسانیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنيس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال ایران در سال‌های گذشته با میزبانی شهرهای متفاوتی انجام شده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، پس از جلسه‌ای تحت عنوان کمیته صیانت از سازمان لیگ، از محل برگزاری فینال رقابت‌های امسال خبر داد.

تاج در این خصوص گفت: "اختتامیه حذفی باید انجام بشود و به خاطر سردار سلیمانی دنبال این هستند که در یکی از شهرهای کرمان برگزار شود. ان‌شاءالله خود آقای بهاروند و مجموعه هیئت رئیسه اطلاع رسانی بیشتری انجام می‌دهد."

مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها این هفته با برگزاری هشت مسابقه ادامه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • مازندران میزبان مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران کشور و تور جهانی + فیلم
  • لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن
  • محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد