Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها پیش از این چندین بار با دورتموند مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته بود.

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که رقابت پیش روی تیمش مقابل بایرن مونیخ به هیچ وجه رقابتی شخصی نیست.

به نقل از اسکای اسپورتس، وی در ادامه کنفرانس خبری خود در این خصوص گفت:

دیدار پیش رو را یک رقابت شخصی نمی بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر افرادی از آلمان با من تماس گرفته اند و گفته اند که این دیدار دیوانه کننده خواهد بود. در واقع درست کردن این رقابت های شخصی را درک نمی کنم. بله من قبلا مربی دورتموند بودم و در آنجا موفقیت هایی کسب کردم ولی در کل همیشه بازی مقابل بایرن مونیخ سخت است. شکست دادن آنها چالش بزرگی در فوتبال آلمان است. من نیز گاهی اوقات موفق به انجام این کار شده ام و گاهی اوقات نیز شکست خورده ام. پس چیزی شخصی در این مورد وجود ندارد. دو باشگاه بزرگ قرار است روبروی یکدیگر قرار گیرند و خوشحالم بخشی از آن هستم. این فوتبالی است که همه دوست دارند تماشا کنند.

چند وقت پیش اولی هونس، رئیس بایرن مونیخ اذعان کرده بود که در سال 2008 پیش از به خدمت گرفتن یورگن کلینزمن به دنبال کلوپ بوده اند. سرمربی لیورپول در خصوص این مسئله به خبرنگاران گفت:

صحبت های سال 2008 در عموم مطرح شدند و تقریبا همه آنها حقیقت دارند به جز آن ادعا که من در جلسه با مدیران بایرن مونیخ عصبانی شده ام و آنها تصمیم گرفته اند به سراغ یورگن دیگری بروند. این صحبت درست نیست. من هرگز عصبانی نشدم. در واقع انتظار نداشتم بایرن مونیخ به سراغ من بیاید. من مربی ماینتس در سطح دوم فوتبال آلمان بودم و چه کسی انتظار داشت بایرن مونیخ به سراغ من بیاید؟ این بیش از یک لحظه شوکه کننده برایم بود. سپس چند روز گذشت و در نهایت آنها با من تماس گرفتند. بله اولی هونس پشت تلفن بود و بنابراین هیچ گاه نمی توانستم بی احترامی کنم. هیچ گاه نیز این گونه نبود که هر روز که مردم را می بینم به آنها بگویم که بله بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن من اقدام کرده است. به هر حال اولی با من تماس گرفت و سپس همه چیز مشخص شد. من نیز این را تایید می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم

 لیورپول بعد از شکست عجیب مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر و سپس حذف تلخ از لیگ اروپا مقابل ‏آتالانتا امروز برای دفاع از حیثیتش در فوتبال انگلیس و برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند، در لندن مهمان فولام بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.

حریفی که در سال‌های اخیر دائماً لیورپول را به دردسر می‌انداخت، این بار تنها تا دقیقه ۵۴ دوام آورد و ۲ شلیک راه دور شیرازه تیم مارکو سیلوا را به هم ریخت. این نخستین برد لیورپول در ۴ مسابقه اخیر بود و سرخ‌ها با روحیه‌ای عالی مهیای جدال با اورتون می‌شوند.

ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲) برای لیورپول و تیموتی کاستانیه (۲+۴۵) برای فولام گلزنی کردند.

لیورپول با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و موقتا بالاتر از سیتی و چسبیده به آرسنال صدرنشین، به رتبه دوم صعود کرد. فولام هم با ۴۲ امتیاز دوازدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم